יובל שטייניץ בכנס תמיכה בצביקה ברוט. צילום: יוסף נעים
יובל שטייניץ בכנס תמיכה בצביקה ברוט. צילום: יוסף נעים

מצעד השרים נמשך: גם שר האנרגיה והתשתיות מגיע לבת ים

אחרי השרים ישראל כ"ץ, גלעד ארדן ומירי רגב, גם השר יובל שטייניץ מגיע לעיר: האם יצליח להביא בשורה בתחום תאורת הרחוב והחושך ברחובות?

פורסם בתאריך: 27.1.19 15:25

נמשך מצד השרים מהליכוד שמגיע לבת ים לקראת הפריימריז: והפעם שר האנרגיה והתשתיות, יובל שטייניץ, צפוי להגיע לעיר ביום שלישי. השר שטייניץ ייפגש עם ראש העירייה צביקה ברוט, כשאחד הנושאים שיעלו על הפרק הוא שיקום תשתיות החשמל.

כפי שפורסם ב"השקמה בת ים", ברחובות רבים בעיר מתלוננים תושבים על היעדר תאורת רחוב וחושך מוחלט בשעות הערב. ראש העירייה, התייחס לנושא והאשים: "גילינו שהממשלה העבירה מיליונים למען מטרה זו, אבל הכסף נעלם ונלקח למטרות אחרות". בפגישה צפוי ברוט להעלות את הבעיה בפני השר שטייניץ ולבקש סיוע בשיקום תשתיות החשמל.



בינתיים השרים, שלא מחמיצים מפגשים עם חברי סניף הליכוד בעיר, מביאים עמם בשורות. שר התחבורה ישראל כ"ץ, שהגיע לעיר לפני כשבוע, הודיע על הקמת אי מלאכותי מול חופי בת ים. לאחר מכן הגיע לעיר השר גלעד ארדן. בתום הביקור סוכם כי יוצבו מצלמות ברחבי העיר בשווי של של 20 מיליון שקל. לאחר מכן הגיעה לעיר גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שגם שידרה מניידת השידור שלה ונכחה בטקס ההוקרה של "רוקדים ויושבים" שנערך בעיר.

בעיר מרוצים ממצעד השרים. "מה שעשה פה צביקה ברוט לא עשו פה במשך 15 שנה", ציינו גורמים בעירייה, "מעולם בבת ים לא היה דבר כזה, שכמעט שבוע אחר שבוע מגיעים לפה שרים בכירים. זה לא רק בגלל הפריימריז בליכוד, יש לזה חלק משמעותי אין ספק, אבל זה לא העיקר. מתוכננים להגיע שרים וח"כים גם לא מהליכוד וזו הרגשה גדולה שהעיר בת ים חשובה למדינת ישראל".

עוד באותו הנושא:

לאחר הביקורת: השר גלעד ארדן הגיע לנחם את משפחת ביאדגה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות