פיצה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

העסקים שעושים את בת ים: "המקום שהילדים אוהבים"

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את מעבדת המחשבים המשפחתית משנות ה-60 ואת הפיצרייה שמפנקת את הילדים

פורסם בתאריך: 7.9.20 17:43

סבן מחשבים: "עסק משפחתי עם לקוחות קבועים נאמנים"

סבן מחשבים. צילום: סבן מחשבים

שנת הקמה: 1967

האנשים שמאחורי העסק: עסק משפחתי ותיק של שלושה דורות: רפאל סבן הסבא, יעקב סבן הבן והנכד דור סבן.

על העסק: "מעבדת מחשבים, שירות תיקונים ומכירת אביזרים וציוד משלים, דיו למדפסת ועוד. בנוסף אני מציעים שירותי צילום, הדפסה וסריקה של מסמכים, למינציה ועוד. בשנה האחרונה הכנסנו גם שירות מסירת חבילות דואר. מדובר בעסק משפחתי עם לקוחות קבועים ונאמנים שמכירים אותנו היטב וזוכים לשירות וליחס אישי, כי אנחנו אלה שעובדים בעסק ונמצאים במקום".

איך התחלנו: "רפאל סבן פתח את החנות ב-1967 כמעבדת שירות למכונות כתיבה. בשנות ה-90, כשהבן יעקב נכנס לעסק, עברנו לשירות תיקון מחשבים, ובשנה האחרונה הנכד דור שנכנס לעסק אחראי גם על שירות מסירת חבילות הדואר".

מה הקורונה לימדה אותנו: "שאנשים עצבנים יותר. בזמן הסגר היינו פתוחים כי אנשים תמיד צריכים שירות תיקונים למחשבים וציוד נלווה, ועבדנו בעיקר באמצעות הזמנות טלפוניות ומשלוחים וכן בשירות מסירת חבילות".

כתובת: הרב קוקיס 10, בת ים.

טלפון: 03-5066271

 

פיצה קיד: "פיצות עם כל התוספות האפשריות"

פיצה קיד. צילום: פיצה קיד

שנת הקמה: 2010

האנשים שמאחורי העסק: איציק בוחבוט

על העסק: "המקום שהילדים הכי אוהבים להיות בו. כל ילד וילדה בעיר מכירים את 'פיצה קיד', שבו מוגשות פיצות טעימות עם כל התוספות שאי פעם חשבתם עליהם, פסטות מגוונות, זיוות, מלאווחים, סלטים ועוד. יש גם מגשי יום הולדת, ואם חוגגים במקום ניתן גם לקבל שלל פינוקים".

איך התחלנו: "פיצה קיד היא רשת שיש לה סניפים נוספים ברחבי הארץ".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הקורונה עשתה לנו רק טוב. היא הגדילה לנו את העבודה והרבה אנשים באו לפרגן והזמינו מאיתנו משלוחים".

כתובת: הנביאים 3, בת ים.

לכניסה לאינסטגרם לחצו כאן

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את בת ים? לחצו כאן



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות