אגף הפיקוח

פקחים נדרשו להיכנס לבידוד בעקבות טעויות באיכון הטלפוני

בעירייה פנו למל"ל ולמשרד הבריאות בבקשה להסיר את חובת הבידוד מחלק מהפקחים

פורסם בתאריך: 5.7.20 15:25

עובדים ממחלקת הפיקוח בעיריית בת ים נדרשו להיכנס לבידוד, ככל הנראה בעקבות חוסר דיוק באיכון הטלפוני. בעירייה פועלים לצורך בדיקה מחודשת ועל בסיס החקירה האפידמיולוגית לאתר את הפקחים שאכן באו במגע עם עובד המחלקה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. לאחר שנהלת העירייה פנתה למל"ל בנושא, נמסר לה כי בקרוב תוסר חובת הבידוד מהפקחים.

בינתיים, מי שממלא את מקומם של הפקחים הם אנשי השיטור העירוני ועובדי עירייה שהוסמכו לעבודת פיקוח.

בחמישי לקראת חצות, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", אובחן עובד במחלקת הפיקוח העירוני בבת ים כחולה קורונה מאומת. הפקח נדבק מקרוב משפחתו ודיווח על כך למעסיקיו. לאחר שנערך בירור, אותרו שמונה עובדים, רובם פקחים, שהיו במגע עם החולה המאומת. השמונה נדרשו להיכנס לבידוד. לאחר מכן, נשלחו הודעות לטלפונים הניידים לכשישה פקחים נוספים, לפיה עליהם להיכנס לבידוד בעקבות זאת לאחר שהמעקב הטלפוני הצביע על כך ששהו ליד חולה מאומת.



ואולם, לאחר מכן קיבלו פקחים נוספים הודעה לטלפונים הניידים, לפיה שהו בקרבת חולה קורונה ולכן עליהם להיכנס לבידוד. אלא שככל הנראה מדובר בטעות המוכרת לעירייה. בשעות האחרונות מנסים בהנהלת העיר בת ים למצוא פתרון לבדיקת הצורך בבידוד שחל על הפקחים. זאת, בשיתוף המל"ל ומשרד הבריאות, המודעים לבעיות ולחוסר הדיוק של איכוני הטלפונים.

למי שמתכוון לבצע עבירות חניה או לא להקפיד על הנחיות הקורונה, נזכיר כי עבודת הפיקוח בבת ים נמשכת באמצעות השיטור העירוני ועובדי עירייה שהוסמכו לבצע עבודת פיקוח.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שני

    מה קורה עם אזרחים שהיו בבית ונדרשו לבידוד מי עוזר להם יושבת בבית בבידוד סתםםם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיהיו בבידוד גם ככה אין תועלת מהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות