"איגור ישב בכלא על אלימות נגד נשים אבל לאף אחד לא היה אכפת"

גם היום התקיימה בבת ים עצרת במחאה על האלימות נגד נשים, שבה השתתף גם פעיל חברתי שהכיר מקרוב את הנרצחת ואת בן זוגה, החשוד ברצח

פורסם בתאריך: 6.5.20 15:48

המחאות נגד אלימות נשים – עולות מדרגה בכל רחבי הארץ. הבוקר נערכו במקומות שונים ברחבי הארץ הפגנות מחאה נגד התופעה הקשה, במטרה להעלות את הנושא לראש סדר היום הציבורי.

המחאה התעוררה בעקבות מספר מקרי רצח של נשים על ידי בני זוגן, בהם רצח מסטואל אלאזה מחולון וטטיאנה חייקין מבת ים, בתוך שבוע אחד.



המחאה החלה בעקבות הרצח בבת ים. ביום שני התקיימה הפגנת מחאה של נשים סמוך לביתה של חייקין ברחוב יוספטל בעיר. במחאה השתתפו עשרות נשים וגברים, כולל חברת המועצה קטי פיאסקצי ויו"ר נעמת בעיר אלה ונה. בסיום ההפגנה – צעדו המשתתפים בתהלוכת מחאה לעבר בניין משטרת בת ים הסמוך.

היום, במסגרת המחאה הארצית, נערכה הפגנה נוספת ליד ביתה של חייקין בהשתתפות עשרות אנשים, שנשאו שלטים וקראו לרשויות להתערב ולטפל בבעיית האלימות נגד נשים.

אחד המשתתפים בהפגנה, היה הפעיל הציבורי דוד עגייב, שאומר: "האמת היא שהייתי באזור וראיתי את ההפגנה. אני מכיר באופן אישי את הנרצחת טטיאנה ואת בן זוגה שחשוד במעשה, איגור".

לדברי עגייב, "איגור היה מוצא את עצמו הרבה פעמים שיכור לגמרי ואפילו ישן ברחוב. הוא היה צריך להיות מטופל על ידי גורמי הרווחה, אבל הוא לא רצה טיפול ואף אחד לא אכף עליו את החובה לטיפול. הוא ישב בכלא על אלימות נגד נשים בעבר, ונדמה שלאף אחד לא באמת היה אכפת".

ההפגנה עברה בשקט יחסי והסתיימה לאחר כחצי שעה, כאשר המשתתפים מבטיחים להמשיך ולהשמיע את זעקתן של הנשים המוכות.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות