משלוחים בראשון לציון: כל מה ששווה עד פתח דלתכם. צילום: Andrew Angelov, Shutterstock
משלוחים בראשון לציון: כל מה ששווה עד פתח דלתכם. צילום: Andrew Angelov, Shutterstock

משלוחים בבת ים: כל מה ששווה עד פתח דלתכם

עכשיו כשכולנו בבית, משלוחים ובמיוחד כאלו של מוצרי מזון לכם או לחיות המחמד שלכם, הפכו לצורך של ממש. גרים בחולון? אל תזוזו מהבית. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את המשלוחים השווים בעיר

פורסם בתאריך: 19.3.20 11:45

אודי פיש: ארוחת גורמה עד הבית

אם ישנו מאכל שנכנס לליבנו הכי עמוק שאפשר, הרי שזה דגים. הטעם הייחודי ומלא הקסם לצד מגוון דרכי הבישול האפשריים הפכו את הדגים למרכיב מנצח בכל ארוחה, בין אם בארוחה חגיגית ובין אם בארוחת צהריים רגילה בבית.

אחת מחנויות הדגים המוכרות והאיכותיות באזור תל אביב והמרכז היא ״אודי פיש״, חנות מפעל המרכזת בתוכה מבחר עצום של דגים ומאכלי ים מכל הסוגים.

בשנים האחרונות עובדת החנות מול רשתות ומסעדות כמו t.y.o, רשת אושי אושי, ריבר, ג'אפאן ג'אפאן ועוד שמות מוכרים רבים. לאחרונה החלה החנות אף לעבוד במתכונת משלוחים מול מגזר הלקוחות הפרטיים, שזוכים כעת ליהנות מהדגים הטריים ביותר ובאיכות שקשה למצוא במקומות אחרים.

המבחר הגדול שמציעה החנות נע בין דגי ים כדוגמאת דניס, לברק, פילה סלמון; דגי בריכות כמו בורי, מושט, מוסר ופורל; ועוד שלל מוצרים נלווים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות, כמו סלמון מעושן, פילה מושט קפוא, פילה ברבוניה, טוביקו (ביצי דגים) ועוד.

טרי ומעורר תיאבון. צילום עצמי

טרי ומעורר תיאבון. צילום עצמי

אם חיפשתם סיבה טובה להדליק את המנגל או שמצאתם מתכון מעולה לבישול דגים באינטרנט, תוכלו להפגין את יכולות הבישול שלכם ולערוך ארוחת דגים שלא תבייש גם את מסעדות הדגים הגדולות ביותר.

מתוקף עבודתה של החנות אל מול רשתות ומסעדות רבות היא נהנית מתחלופה מהירה של הסחורה על בסיס קבוע. הדגים וכל שאר המוצרים הנלווים מגיעים טריים ונשלחים כבר בתוך פרק זמן קצר ללקוחות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שכל מה שמגיע אליכם הוא ברמה הגבוהה ביותר ובטריות מקסימלית. מעבר לטריות ישנה הקפדה רבה על עבודה תחת הנחיות משרד הבריאות, ובתוכן עבודה עם כפפות, שמירה על היגיינה וניקיון במקום, וכמובן שימור הדגים במקררים מיוחדים עד לרגע הוצאת המשלוח.

"כשמדובר בדגים, אתה רוצה לאכול אותם כמה שיותר טריים, לכן אנחנו שמים בדגש עליון את נושא הטריות ודואגים להוציא משלוחים של דגים שזה עתה הגיעו למקום", משתף שגיא, בעלי אודי פיש. "לצד ההקפדה על הטריות אנחנו גם דואגים להכין את הדגים באופן ספציפי עבור כל אדם, בין אם הוא רוצה להזמין את הדג עם עור, בלי עור, עם תבלינים, או בכל וריאציה אחרת שיבחר".

כמה פשוט, ככה טעים. צילום עצמי

כמה פשוט, ככה טעים. צילום עצמי

אם אתם לא יודעים בדיוק איזה דג הכי טוב לארוחה שאתם מתכננים או לתבשיל שבניתם עליו, תוכלו להתקשר למקום ולהתייעץ עם הצוות. למקרה שעדיין לא החלטתם אפילו איזה תבשיל תכינו אבל רק בוער בכם החשק לארוחת דגים משובחת, אנחנו ממליצים לכם להיכנס ישירות לאתר של החנות. באתר תמצאו שלל מתכוני דגים ורעיונות לבישולים ותבשילים שלא ישאירו לכם שום מקום לטעויות.

עם הוספת ההגבלות כל יום בצל נגיף הקורונה, שירותי המשלוחים כאן בשבילכם ומציעים פתרון נוח וקל למבקשים לקבל את הדגים עד הבית. שירות המשלוחים הזריז שמציע ״אודי פיש״ פועל בכל אזור המרכז עם משלוחים זריזים מהיום להיום ובאיכות מובטחת, כך שלא תצטרכו אפילו לצאת מדלת ביתכם כדי לאסוף אותם.

אם הבידוד או ההסגר בבית הוציאו לכם את החשק מהכל ורק בא לכם משהו טעים לאכול ולהתנחם בעזרתו, תוכלו להתקשר עוד היום לאודי פיש, להזמין דגים לארוחת גורמה ולהעביר את התקופה עם מאכלים שיעלו לכם חיוך ענק על הפנים ויחזירו לכם את האושר לחיים.

אודי פיש

כתובת: שדרות ירושלים 71, תל אביב

אזור משלוחים: תל אביב, כפר סבא, רמת גן, רמת השרון, הרצליה, ראשון, חולון, בת ים וכל אזור המרכז.

טלפון למשלוחים: 072-3936544

ניתן להזמין גם בהודעת וואצאפ במספר: 052-6916915

שעות פעילות:

ב-ה: 17:00-07:00

ו: 15:00-07:00

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לעמוד האינסטגרם

אתם בוחרים, אודי פיש מגיעים עד אליכם. צילום עצמי

אתם בוחרים, אודי פיש מגיעים עד אליכם. צילום עצמי


המחסן של חיים: קשר בין אישי חשוב בהרבה מקשר עסקי

בתי עסק רבים, מקצועיים ואיכותיים ככל שיהיו, שוכחים כי בסופו של דבר הקשר הנוצר בין בני אדם הוא הבסיס שעליו קם ונופל העולם. רק כאשר קיימת אווירה אנושית ומשפחתית בעסק, מתעורר הדחף של הלקוחות לחזור אל המקום בשנית, שכן בסופו של יום קשרים חברתיים הם עניין אינדיבידואלי שלא ניתן להמיר בין אדם לאדם.

"המחסן של חיים" הוא רשת רבת שנים למזון וציוד איכותי עבור חיות בית שונות ומגוונות המחזיקה שלושה סניפים מצליחים ברחבי ראשון לציון. החברה מנוהלת על ידי משפחת כהן – שני הבנים, האם ועד לא מזמן גם על ידי האב חיים ז"ל, כאשר האם סימה מנהלת את הסניף המרכזי של הרשת ושני האחים מנהלים בנפרד את שני הסניפים האחרים. כל החנויות פועלות בהרמוניה ובשיתוף פעולה, לאור העובדה שכלל מנהלי הסניפים הם בני אותה משפחה חמה ואוהבת.

גולת הכותרת של החברה היא כמובן מוצרי המזון הרבים אותם מספקת כל חנות. רשת "המחסן של חיים" מחזיקה בכ-1000 מוצרי מזון לבעלי חיים רבים, החל ממוצרי בייסיק בתקצוב נמוך, דרך פריטים ברמה בינונית ועד למזון איכותי בסטנדרט גבוה במיוחד. כל אדם יכול לבחור את המוצרים המתאימים לו, בהתאם לתקציב ולהעדפות בעל החיים השלו. מנהלי הסניפים ישמחו לעזור לכם בבחירת המוצרים, תוך התחשבות רבה באופייה ובצרכיה של חיית המחמד שלכם.

צילום: ליאור ג'ורג'י כהן

צילום: ליאור ג'ורג'י כהן

הגיוני לחלוטין שתרצו להיעזר בחוות דעתם של עובדי הסניפים, שכן לא קל לבחור מבין אינספור הפריטים המוצעים בחברה. בין המוצרים הרבים תוכלו למצוא סוגי מזון מגוונים, מוצרי טיפוח, צעצועים, חטיפים ועוד. ובתקופה הבעייתית בה אנו מצויים, לא תצטרכו להגיע אל המקום ולהתרשם בעצמכם, אלא תוכלו גם להזמין משלוח, במידה ואתם מתגוררים בראשון לציון, חולון, בת ים או באר יעקב, שיגיע אליכם תוך שעות ספורות בלבד. פשוט תרימו טלפון למקום והם כבר ידאגו לכם.

כבר שנים רבות שהשמועה על העסק עוברת מפה לאוזן, ולא בכדי. האם סימה והאב חיים זכרונו לברכה, הם אנשים חמים ואנושיים שמאז ומעולם אהבו לדבר ולצחוק עם אנשים אחרים. האהבה לאנשים הונחלה גם אל שני ילדים והודות לכך, נוצרו לאורך השנים קשרים חברתיים איתנים בין בני המשפחה ללקוחות, אשר תרמו רבות לא רק להצלחת המקום אלא גם לחייהם של כל אחד מהמעורבים בדבר.

 

המחסן של חיים – אוכל לחיות בית

כתובת הסניף המרכזי: נפתלי פלטין 3, ראשל"צ

טלפונים של הסניף המרכזי: 03-9413058, 03-9413048

כתובת הסניף השני: אצ"ל 37, ראשל"צ

טלפון הסניף השני: 050-6557374 (שמעון)

כתובת הסניף השלישי: רוטשילד 111, ראשל"צ

טלפון הסניף השלישי: 050-7764903 (ליאור)

שעות פעילות כלל הסניפים: ימים א'-ה' 8:00-20:00, יום ו' 8:00-15:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

צילום: ליאור ג'ורג'י כהן

צילום: ליאור ג'ורג'י כהן


מחסני מזון לחיות מקבוצת מלך האריות

אם לחיות המחמד שלנו הייתה גישה לאינטרנט כנראה שהן כבר מזמן היו נכנסות ומזמינות לעצמן מכל טוב, אבל עד שהן ילמדו איך ללחוץ אנטר במקלדת זה התפקיד שלנו לעזור להן.

״מחסני מזון לחיות חולון מקבוצת מלך האריות – הרשת המובילה והזולה לחיות מחמד״ הינה חנות לחיות מחמד בה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים עבור כלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים ודגים.

החנות הוותיקה, המחזיקה בניסיון של 16 שנים בתחום, היא חלק מרשת חנויות הפרוסות בכל הארץ שמציעה מגוון עצום של מזונות, צעצועים, תכשירים וכל שאר המוצרים המשלימים שחיות המחמד שלכם צריכות.

מזון מותאם אישית

בדיוק כפי שלכל אחד מאיתנו ישנן ההעדפות, הצרכים והרגישויות שלו כך גם אצל חיות המחמד שלנו. אם ניתן לכלב או לחתול שלנו מזון שאיננו מתאים לו ולא מספק לו את הערכים התזונתיים להם הוא זקוק, הוא אמנם ישבע אך גופו למעשה לא יקבל את חומרי הבניין שהוא צריך בשביל לתחזק מערכת חיונית שתשמור עליו חזק ובריא.

מתוך הכרה בחשיבותה העליונה של התאמת המזון לכל כלב וחתול, בהתאם לגודל, לזן ולרגישויות שלו, החליטה חנות ״מחסני מזון לחיות חולון מקבוצת מלך האריות״ להעביר את כל חברי הצוות העובדים במקום הדרכה על ידי בעלי המקום (תזונאי מומחה במקצועו), המסביר כיצד להתאים כל מזון באופן מדויק לצרכים של חיית המחמד שלכם.

אם אתם כמו רוב בעלי חיות המחמד, כנראה ועדיין לא הספקתם לערוך מחקר על הרגלי התזונה והדיאטה של הכלב או החתול שלכם, ובצדק – בתור מגדלים אנשים רבים מניחים כי כמעט כל סוג מזון יהיה מתאים לחיות המחמד שלהם, כשהאמת רחוקה מזה.

כאשר אתם קונים מזון לכלב או לחתול עליכם להתייעץ עם איש מקצוע שיודע כיצד להרכיב דיאטה נכונה לחיות המחמד שלכם כדי שיראו בריאים מבחוץ וגם ירגישו כך מבפנים. צוות העובדים של ״מחסני מזון לחיות חולון״ ישמח לייעץ לכם ולסדר לכלב או לחתול שלכם דיאטה בריאה שתשאיר אותם בריאים ושמחים לעוד שנים ארוכות.

החנות מביאה לצרכנים את המוצרים ישירות מהיבואן לצרכן ללא פערי תיווך, כשהדגש של הרשת הוא על מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים הטובים ביותר. כמו כן, החנות מעניקה אחריות מלאה למזון המסופק כך שתוכלו להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא ולהחליפו במוצר אחר.

בוחרים מוצרים בקפידה

כל המזונות שתמצאו במקום נבחרו בקפידה כך שיעמידו לרשותכם מבחר גדול שיתאים במיוחד לתקציב שלכם. בעוד שישנם אנשים שיעדיפו פשוט לקנות את המזון היקר ביותר בחנות, מתוך מחשבה שזהו המזון הטוב ביותר, האמת היא שאין צורך להוציא ממיטב כספכם כדי למצוא מזון מושלם לכלב או לחתול.

החנות מציעה מזונות בטווח מחירים משתנה, כולם איכותיים ומגיעים מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית המזון לכלבים ולחתולים, וכולם ללא יוצא מן הכלל מכילים את כל הערכים התזונתיים להם חיות המחמד שלכם זקוקות. נוסף על כך ניתן למצוא בחנות גם מזון למכרסמים כמו חציר raff וציוד נוסף המתאים לשפנים, ארנבים, אוגרים ושרקנים.

שמים את הקערה בצד

לצד מבחר המזון שמציעה החנות, ישנו גם מבחר גדול של צעצועים לחיות מחמד, תכשירים שישמרו עליהם בריאים, ועוד מגוון מוצרים משלימים לכל חיה, בין אם אתם מגדלים כלב, חתול, אוגר, תוכי, או אפילו דג זהב מבולבל שחג במעגלים בניסיון להבין איפה האקווריום מתחיל ואיפה הוא נגמר.

גורים

לחנות יש התמחות בכל שלבי החיים של הכלבים ובמיוחד בגורים, ניתן למצוא בה חבילת גורים הכוללת את כלל המוצרים שיסייעו לכם לגדל את הגור החמוד שלכם, כולל מזון מותאם לגדילה ולחיזוק מערכת החיסון, פדים, גדר תיחום ועוד.

לא צריך לצאת מהבית

לטובת לקוחותיה, מעמידה החנות מערך משלוחי אקספרס הפועל לאורך כל שעות היום ומגיע לכל אזור חולון והסביבה. אם המזון נגמר בבית או שפשוט רציתם לפנק את הכלב שלכם בצעצוע חדש בו הוא יוכל לנעוץ את הניבים, תוכלו להתקשר לצוות החנות, לשאול, להתייעץ ולבצע הזמנה שתגיע עד לביתכם עוד באותו היום.

אם אתם כבר יודעים בדיוק מה אתם רוצים, תוכלו לדלג על שיחת הטלפון, להיכנס לאתר ולהזמין בעצמכם את הכל בלחיצת כפתור קלילה.

בין המוצרים שתוכלו להזמין לביתכם תוכלו למצוא מזון טבעוני לכלב, מזון הוליסטי לכלב, מזון קפוא לכלב 100% בשר, מזון רפואי לכלב, חטיפים לכלב, שימורים לכלב, חטיף דנטלי לכלב, אמפולות נגד פרעושים לכלב, שמפו לכלב ועוד.

בימים אלה בהם כולנו סגורים בבית, מתפעלת החנות את מערך המשלוחים שלה ומציעה מענה פשוט ומהיר לכל אלה שנתקעו בבית ולא יכולים להגיע לחנות. קליק לאתר או שיחת טלפון קצרה ותוכלו להזמין כל מה שחיות המחמד שלכם צריכות בלי טרטורים ובלי לעזוב את נוחות ביתכם.

החנות מוציאה משלוחים בחינם לכל חלקי הארץ כולל: חולון, בת ים, ראשון לציון, תל אביב, אשדוד, רמת גן, גבעתיים, ירושלים, מודיעין, כפר סבא, רעננה, הרצליה, ראש העין ועוד.

טלפון: 03-5503440
כתובת: המלאכה 39, אזור התעשיה חולון

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:00
ו': 16:00-08:00

מלך האריות – חנות חיות 
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

מלך האריות: חנות חיות. צילום באדיבות הלקוח

מלך האריות: חנות חיות. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות