צלב הקרס שרוסס על אחד השלטים
צלב הקרס שרוסס על אחד השלטים

בפעם הרביעית בבת ים: צלבי קרס רוססו על שלטי ליברמן

במקביל לחקירת המשטרה, שוב רוססו צלבי קרס על גבי שלטי חוצות של ישראל ביתנו

פורסם בתאריך: 16.2.20 13:33

בדיוק לפני שבוע דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על צלבי קרס שרוססו על גבי שלטי חוצות של ישראל ביתנו, והיום (ראשון) זה קורה שוב, בפעם הרביעית בחודש וחצי האחרונים. שלטי החוצות שרוססו ממוקמים באזורים בולטים: במרכזה של טיילת בת ים ובאזור המצבה.

כזכור, בפעם הקודמת בה רוססו צלבי קרס על שלטי המפלגה, המשטרה פתחה בחקירה. אולם נראה כי הפנייה למשטרה אינה מרתיעה את העבריינים, שחוזרים להשחית את שלטים לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות מחודש.



בכירים בישראל ביתנו אומרים כי מדובר בפעולה חריגה שאינה מתרחשת בערים אחרות בישראל. "זה לא קרה בשום מקום אחר בארץ", כך הם טוענים, "ריסוס צלבי קרס זה דבר שקרה רק בבת ים וזה פשוט לא יאומן".

חבר המועצה מטעם ישראל ביתנו בבת ים, יבגני איינזשטט, התייחס לדברים ואמר: "סיעת ישראל ביתנו בת ים מגנה מכל תוקף התנהגות מסוג זה. ההתחזקות של ישראל ביתנו מלחיצה כנראה את מי שאינו משרת בצה"ל ואינו עובד. זאת גם דוגמה נוספת לכך שחוסר פעולתה של המשטרה, מביא להגברת הפשיעה".

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "ישראל ביתנו מגנה את האלימות וההסתה. נמשיך להיאבק למען השפיות ולשינוי סדרי העדיפויות במדינה- כסף לבריאות ולזוגות צעירים ולא לישיבות משתמטים. תוגש תלונה למשטרה".



מהמשטרה נמסר בתגובה: "חקירת התלונות בגין השחתת השלטים נעשית תוך ביצוע מגוון פעולות חקירה וזאת במטרה לאתר את החשודים במעשים ולהביא למעצרם. מטבע הדברים לא נוכל להרחיב אודות פעולות אלו".

תגובות

תגובה אחת
  1. צדק ראשוני

    עוד לא למדו מהפעמים הראשונות?! למה לא תופסים את האנטי יהודים האלו?!? בגלל שהדעות הפוליטיות שונות מרססים צלבי קרס. לאן הגענו?!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות