לעירייה אין כסף אבל האורות בבית הספר דלקו כל החג והשבת כל שעות היממה

התושבים המתגוררים בסמוך לבית הספר היסודי נתיבות לא מבינים מדוע אף אחד לא מודאג מהבזבוז שמטריד אותם

פורסם בתאריך: 22.10.19 15:31

במשך כל חג הסוכות ומדי סוף השבוע האורות בבית הספר היסודי נתיבות רבקה דולקים לאורך כל שעות היממה, כאשר תושבים רבים מביעים זעם ותסכול מהבזבוז: "מצד אחד, בעירייה טוענים שיש גירעונות והמצב הכלכלי קשה ומצד שני מבזבזים פה כספי ציבור ונוהגים בחוסר אחריות", טוען תושב המתגורר בסמוך לבית הספר.

את בית הספר שנמצא ברחוב המעפילים, מקיפים מספר בנייני מגורים, והשכנים הגרים בהם מדווחים כי במשך כל תקופת החגים הארוכה, אורות בית הספר דלקו ברציפות, במשך כל שעות היממה. זאת, למרות שלא הייתה כל פעילות בבית הספר.



"זה ככה כל שבת, אנחנו כבר רגילים לראות את כל האורות דולקים בבית הספר הזה", אמר יעקב מוראיטי המתגורר בסמוך לבית הספר.

"אני לא מבין איך אף אחד לא מבחין בכך, איך מאפשרים לזה לקרות במצבה הכלכלי של העירייה", הוא מוסיף, "בבית אני מלמד את הילדים שלי לכבות את האור כשהם יוצאים מהחדר, גם אם זה לכמה דקות. אבל בכל יום שישי, בדרך לבית כנסת, הם רואים איך בית הספר שבו הם לומדים נוהג בבזבזנות, ולאף אחד לא אכפת".

זו אינה הפעם הראשונה שבה תושבים מתלוננים על כך שבבית ספר בעיר איש לא טורח לכבות את האורות בסיום הפעילות. בחודש אוגוסט האחרון דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על בית ספר נוסף בעיר, שנמצא מואר מתמיד בשעות היום והלילה, וזאת במהלך החופש הגדול.

מעיריית בת ים נמסר: "חיסכון באנרגיה הוא חלק ממדיניות העירייה. בחלק מהמבנים העירוניים מותקנת מערכת לחיסכון בחשמל, הפועלת על ידי חיישנים המכבים אוטומטית את אורות. בבית הספר מתקיימים לעיתים פעילויות שונות במהלך חופשות החגים, בהן פעילויות חוגים ותנועות נוער, עבודות שיפוצים לאורך הלילה ועוד. אנו נבצע בדיקה מול אב הבית ונחדד את נוהל כיבוי האורות מול כל הגורמים הרלוונטיים לאחר שעות הפעילות".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות