בשורה: חניונים בטיילת נפתחו לחניה חינם לתושבי העיר

שלושה חניונים באזור הטיילת נפתחו לשימוש תושבי העיר. ראש העירייה: ''כל בת ימי יודע שב-20 השנים האחרונות חלה השתלטות הדרגתית של גורמים פרטיים על חניונים"

פורסם בתאריך: 10.7.19 15:13

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע הבוקר (רביעי) שלושה חניונים יעמדו לרשות תושבי העיר, שלא יידרשו לשלם עבור חניה.

מדובר על החניון הגדול של נורדאו, שעבר שיפוץ מקיף לאחרונה, הכולל 75 חניות ונמצא בסמוך למתחם "המגלשות הכחולות". כמו כן, ייפתחו חניון מתחם הסנסט, חניון חוף הסלע וחניון הנכים מול קפה ג'ו. ואולם, בחניון טאיו הכניסה עדיין תהיה בתשלום, פרט לבעלי תו נכה.



"כל בת ימי יודע שב-20 השנים האחרונות חלה השתלטות הדרגתית של גורמים פרטיים על חניונים, שאמורים לשרת את תושבי בת ים. זה נגמר", כתב הבוקר ברוט בדף הפייסבוק שלו. "אני שמח לבשר לכם שהחל מקיץ 2019, החניונים חוזרים לשרת את כל הבת ימים. שלושה חניונים בחוף הים הם חינמיים לגמרי לכלי רכב הנושאים תו חניה, ובהדרגה כך יהיה בהמשך עם חניונים נוספים ברחבי העיר".

נושא החניונים עלה לפני כשלושה חודשים, לאחר שחבר המועצה שמעון וקנין יזם הצעה לסדר שהייתה אמורה לעלות לדיון בישיבת המועצה האחרונה, ונדחתה לישיבת המועצה שתתקיים לאחר פגרת הקיץ.

וקנין אמר כי "אני מודה לתושבי העיר ולתקשורת על העקשנות הרבה שהשתלמה בסוף. אני הראשון שהרים את הכפפה ודרש שהחניונים שבתשלום בבת ים יהפכו לחינמיים לתושבי העיר".

"לפני שלושה חודשים הגשתי הצעה לסדר לפיה החניונים יהיו חינמיים לתושבי העיר עם תו תושב, למרות שהדבר טרם הובא להצבעת חברי המועצה, הפרסומים בתקשורת עשו את שלהם וגם בעלי החניונים הבינו כי בסופו של דבר ההצעה תאושר, ולכן הם החליטו לא לחכות לאישורה הרשמי של המועצה. כיום ניתן להכריז כי רוב החניונים שבטיילת מציעים חניה חינמית לבעלי תו תושב".

עוד באותו הנושא:

דרישה: להחזיר את החניונים הפרטיים בחופים לעירייה

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות