קאנטרי בת ים. ראש העיר טוען שלא יהרס עד שיבנה אחד חדש
קאנטרי בת ים

האם בעקבות הבדיקה תבוטל העסקה למכירת קאנטרי בת ים?

לפני כשנה התארגנה קבוצת תושבים שהפגינה במחאה על מכירת הקאנטרי היחיד בעיר, לטובת מיזם נדל"ני. כעת יובאו תוצאות בדיקת העסקה שמעוררת מחלוקת, לדיון במועצת העיר

פורסם בתאריך: 28.4.19 15:59

בעקבות ההסתייגויות שעלו סביב עסקת מכירת קאנטרי בת ים, הנושא יעלה לדיון בישיבת המועצה. זאת, כאשר ברקע ניצבות ההסתגויות מהעסקה וייתכן כי תעלה אפשרות לביטולה.



עיריית בת ים הודיעה היום (ראשון), כי בישיבת המועצה הקרובה, שתתקיים בעוד יומיים, יועבר עדכון בנושא בדיקת עסקת מכירת קאנטרי בת ים. ל"השקמה בת ים" נודע כי להנהלת העיר הנוכחית יש הסתייגויות בנוגע לעסקה שנחתמה לפני כחמש שנים. על פי העסקה הקאנטרי קלאב העירוני ייהרס ובמקומו ייבנה פרויקט משלב עסקים ומגורים, שיכלול 500 יחידות דיור לצד מקומות מסחר ותעסוקה.

ואולם, העסקה מעוררת מחלוקת. לפני פחות משנה, אף גררה מחאה מצד תושבים שהפגינו בדרישה לבטל את העסקה. המפגינים טענו שאסור לוותר על הקאנטרי היחיד בעיר לטובת פרויקט נדל"ני. "אסור להרוס את הקאנטרי בשום אופן, זה הדבר היחיד שיש לעיר הזאת. בערים הסמוכות יש כמה מתחמי קאנטרי עם בריכות, חוגים וחדר כושר. מדוע להרוס את הקאנטרי היחידי שיש בבת ים?", טען אחד המפגינים, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים".

מלבד עסקת מכירת הקאנטרי, צפויים לעלות נושאים נוספים בישיבת המועצה, בהם ההצעה לסדר של חבר המועצה שמעון וקנין, שמבקש להפסיק באופן מידי את הפעלת החניונים הפרטיים בטיילת בת ים, ובמקומם לאפשר חניה חופשית לתושבי העיר, כפי דווח כאן לראשונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות