רחוב ניסנבאום, היה אמור להיות סגור במהלך ערב החג (צילום: אביחי חיים)
רחוב ניסנבאום, היה אמור להיות סגור במהלך ערב החג (צילום: אביחי חיים)

ברוט: "הצלחנו למנוע את עבודות הרכבת הקלה בערב החג"

ראש עיריית בת ים אמנם הצליח לעצור את העבודות בערב החג, אך הם ייתחדשו בחול המועד פסח

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:04

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הודיע היום לתושבים באמצעות דף הפייסבוק האישי שלו כי הצליח למנוע את עבודות הרכבת הקלה שהיו מתוכננות לערב חג הפסח. יחד עם זאת, העבודות כן התבצעו במהלך חול המועד. מדובר בעבודות המבוצעות ברחוב ניסנבאום שיידחו.



"היום נודע לי שאנשי נת"ע, שבונים את תוואי הרכבת הקלה, מתכוונים לחסום למשך יומיים כביש מרכזי בעיר, באופן שהיה פוגע אנושות בבעלי העסקים בערב חג הפסח. הודעתי שהדבר לא מקובל עליי, ושהעירייה תחסום לפועלים את הגישה אל הכביש. לא יקרה", כך כתב ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט בדף הפייסבוק שלו. "לשמחתי, המאבק הצליח ואנשי נת״ע יבצעו את העבודות בחול המועד, כדי לצמצם את הפגיעה בתושבים ובעסקים. נמשיך להיאבק כדי שבניית הרכבת הקלה תתקדם בכל הכח וללא עיכובים, אבל עם כמה שפחות פגיעה בתושבים. נגמרו הימים שלא סופרים את הבת-ימים".

זמן קצר אחרי שראש עיריית בת ים צביקה ברוט נכנס לתפקיד הוא הכריז מלחמה נגד חברת נת"ע בכל מה קשור לעבודות ותוכניות הרכבת הקלה בעיר. ברוט התבטא בעבר כנגד החברה וטען כי בתוכניות הקיימות יש חשש לשלומם של הולכי הרגל, וכי אין פתרון למצוקת החניה בעקבות תכנון תוואי הרכבת הקלה. בנוסף הודיע ראש העיר בשלב מאוחר יותר כי עבודות הרכבת הקלה לא יימשכו וכי פתח נגד החברה בתהליכים והורה לאנשי השיטור העירוני והפיקוח לתת קנסות לחברה על כל הפרה במסגרת עבודות הרכבת הקלה.

בביקורו בקמפיין הבחירות של שר התחבורה ישראל כ"ץ בעקבות קמפיין הליכוד, תמך השר בראש העיר וחיזק את הפרויקט כשאמר: "הרכבת הקלה מבת ים תמשיך לפעול ללא הפסקה ותעמוד בלוח הזמנים. אני מבטיח כי באוקטובר 2021 הרכבת הקלה תצא מהעיר בת ים".

מחברת נת"ע לא נמסרה תגובה בנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צדוק חיים

    בענין הרכבת ביוספטל 66 פשוט לא עובדים בכלל וזה לא מתקדם בישראל זה יקח 10 שנים וגם לא כמו שצריך צריכים לעבוד 20 שעות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות