בת ים: נת"ע התרשלו בהצבת ספסלים לצביקה ברוט נמאס מהבדיחה

לא ייאמן: ראש עיריית בת ים ביקש מחברת נת"ע להציב ספסלים לאורך תוואי הרכבת * התוצאה מביכה: חלקם הוצבו מול עמודי חשמל, אחרים עם הפנים לחניון * ברוט: לא תיארתי לעצמי שאני צריך להסביר להם איך מתקינים אותם״

פורסם בתאריך: 19.6.22 14:45

תושבי בת ים שהסתובבו בימים האחרונים ברחבי העיר לא יכלו שלא לתהות מי הציב את הספסלים החדשים באופן כל כך רשלני. המראות המגוחכים של, למשל, ספסל שהוצב מול עמוד חשמל, לא נעלם גם מעיני ראש עיריית בת ים שפרסם פוסט מלגלג וביקורתי נגד חברת נת"ע שאחראית על המחדל.

ספסלי העץ שהוצבו ברחבי בת ים באחרונה מרשימים וחדישים, אולם התקנתם עוררה ביקורת ציבורית קשה. עובדי חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) שאחראית על התקנתם, התרשלו והמראות מגוחכים. לדוגמא, ספסל הוצב מול עמוד תאורה, ספסל אחר הוצב עם הפנים לחניון במקום למדרכה ועוד ועוד.

צביקה ברוט לא יכול היה להבליג. "כשדרשתי מחברת נת"ע להציב על חשבונה ספסלים חדשים לטובת התושבים, לאורך תוואי הרכבת הקלה, לא תיארתי לעצמי שאני צריך גם להסביר להם איך מתקינים אותם", כתב ראש העירייה בפייסבוק. "אין מספיק בעולם. (הספסל כמובן יוסר. וכל יתר נזקי נת"ע יטופלו על ידה מהראשון ועד האחרון)".

התגובות לפוסט של ברוט היו בהתאם. "זה ספסל לדייטים של מי ששומרים נגיעה", כתב אחד התושבים. "יפה שגילו רגישות לתרבות הדייטים הדתית".

גולשת אחרת כתבה: "ממש טמטום. מתחת לבית שלי הוסיפו ספסלים מיותרים, למה? שהומלסים ישבו עליהם ויתפשטו וישתו ערק? למה בדיוק? והספסל גב אל גב כמו ברוגז… סגרו את הכביש למשך כל הלילה ברחוב יוספטל כדי להרכיב הספסל… מי צריך את זה?".

ותושבת אחרת כתבה לברוט: "חשבתי שרק אצלנו תקעו ספסלים עם נוף מרהיב לחניה…לראות ולא להאמין". ואחרת הוסיפה וכתבה: "אין שכל אין דאגות. חלם".

מנת״ע נמסר בתגובה: ״נת"ע השקיעה מאות מליוני שקלים, בפיתוח סביבתי מתקדם בעיר בת ים לרווחת התושבים, לצערנו קבלן מקומי טעה בהתקנת הספסל, טעות שתוקנה במהירות. נת"ע מבקשת להודות לראש העיר ברוט על הייעוץ המקצועי בעניין, כראש עיר אשר לא טעה מעולם״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות