הדמיה: באדיבות נתיבי איילון
הדמיה: באדיבות נתיבי איילון

לצד עבודות הרכבת הקלה: יחלו העבודות לנתיב "מהיר לעיר"

ביום ראשון יחלו העבודות ליצירת 7 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית בבת ים. צפויים שינויים בהסדרי התנועה

פורסם בתאריך: 8.1.20 17:39

לצד סגירת כבישים ושינויים בהסדרי התנועה בבת ים: ביום ראשון יחלו העבודות ליצירת נתיב תחבורה ציבורית ברחוב יוספטל בעיר, במסגרת פרויקט מהיר לעיר, שמוביל משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון בשיתוף עיריית בת ים. מדובר בעבודות ליצירת שבעה ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית בעיר, שצפויות להימשך כחצי שנה ובמסגרתן יתווספו קווי אוטובוס ויחודשו תשתיות הרחוב.

העבודות ברחוב יוספטל יתבצעו במקטע שבין רחוב הרב ניסנבאום לרחוב כצנלסון, בין השעות 07:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים באמצע השבוע, ובין השעות 07:00 בבוקר ל-13:00 בצהריים בימי שישי. העבודות יימשכו כשנה וחצי שבמהלכן יתוספו קווי אוטובוס חדשים ויחודשו תשתיות הרחוב לרבות תאורה, ספסלים, הוספת תחנות אוטובוס חדישות ושבילי אופניים.



נתיבי התחבורה הציבורית ייסללו ברחובות מרכזיים בעיר, ביניהם רחוב הקוממיות ויוספטל שיתחברו לנתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בחולון וכן הרחובות אנה פרנק, כ"ט בנובמבר ואלי כהן. כמו כן, יסללו  2.6 קילומטרים של שבילי אופנים לאורך הרחובות הקוממיות ויוספטל, והרחובות שבהם ייסללו נתיבי התחבורה הציבורית, ישופצו וישודרגו.

בת ים היא אחת מ-17 הערים שנכללות בפרויקט שנועד לתת מענה לצורכי התחבורה של תושבי המטרופולין וייצר רשת נתיבי תחבורה ציבורית לתל אביב. במהלך העבודות בבת ים, יצומצמו חלק מהכבישים אך הם לא ייסגרו לחלוטין. כמו כן, העבודות יבוצעו במקטעים בניסיון למזער את ההפרעה לתושבי העיר.

סמנ"כלית מהיר לעיר בחברת נתיבי איילון, טליה כהן וולף, מסרה עם תחילת העבודות: "אני מודה לראש העירייה צביקה ברוט על החזון ועל הדרך בה הוא מקדם את הפרויקט לרווחת תושבי העיר. אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר תחבורתי במדינה, והדרך היחידה לשפר את המצב היא באמצעות יצירת אלטרנטיבה לרכב הפרטי כפי שנעשה במהיר לעיר ובשאר הפרויקטים של משרד התחבורה ונתיבי איילון".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. Elvis p

    סוללים סוללים אבל באכות נוראית
    מסוללי האופניים שמחברים את בת ים לתל אביב פשוט נוראיים צריך לשבור למהנדס את הידיים והרגליים שאישר כזה דבר

  2. אורנה צוק תושבת גאה

    מה פתאום ראש עירית בת ים הנוכחי ? זו עבודה עוד של יוסי בכר ראד העיר הקודם . ראש העיר הנוכחי קוצר פירות של ראש העיר הקודם וכולם זוקפים לזכותו . קצת חוצפה .

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות