מסילות הרכבת הקלה (צילום: נת"ע)
מסילות הרכבת הקלה (צילום: נת"ע)

האם יימצא פתרון לעומס ולפקקים בצומת ניסנבוים-יוספטל?

מה הבעיה שלכם? גם השבוע אתם התלוננתם - אנחנו בדקנו. וגם: מחמאה אחת לעובד עירייה

פורסם בתאריך: 16.2.19 11:43

כל הכבוד ליוסף מהעירייה

אני יודע שהמדור הזה משמש בדרך כלל לתלונות, אבל אני רוצה לציין לשבח את יוסף ממוקד החניה של בת ים (לא ידוע לי שם משפתו), שהעניק לי שירות ברמה גבוהה, עם המון סבלנות. טרם נתקלתי בגישה עם סבר פנים יפות מסוג זה בשום מקום אחר.

תגובת העירייה: "אנו מודים לך על המילים החמות, נמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבים".

בדרך לבית העלמין ירקון

בעבר נסענו מבת ים בקו אוטובוס מספר 199 ישירות לבית העלמין ירקון, אבל הקו בוטל. אחר כך, נסענו בקו מספר 1 עד למגדלי עזריאלי בתל אביב, ומשם בקו 127 לבית העלמין. גם קו זה בוטל. על ראש העירייה לפנות לחברות התחבורה, בדרישה להחזיר לתושבי העיר את האפשרות להגיע לבית העלמין, שכן מרבית נפטרי העיר בשנים שעברו, קבורים שם.

תגובת העירייה: "האחריות על ביטול קווי האוטובוסים נתונה בידי משרד התחבורה וחברות האוטובוסים ולרוב, נובעת משיקולי כדאיות כלכלית. נעביר את פנייתך למשרד התחבורה לבחינת הנושא".



מה יהיה עם עומס תנועה?

מצב התנועה בצומת ניסנבוים-יוספטל, במיוחד בשעות הבוקר, בלתי נסבל ומייאש. לא ייתכן שקטע של פחות מחמש דקות נסיעה בו, הפך לנסיעה של 23 דקות. אנו מבקשים מראש העירייה שידרוש להציב שוטר להכוונת התנועה בצומת.

תגובת העירייה: "בצומת מתבצעות עבודות על ידי חברת נת"ע להקמת הרכבת הקלה. בחודשים האחרונים פועלת העירייה מול נת"ע ומשרד התחבורה למזער את הפגיעה הנגרמת לתושבים בשל העבודות, ולאפשר תנועה זורמת כל האפשר. נעביר את בקשתך ונמשיך לפעול מול הגורמים על מנת להבטיח שמירה על איכות חיי התושבים במהלך סלילת הרכבת הקלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות