גן המזח בבת ים
גן המזח בבת ים

גן ילדים בבת ים: תשתיות רקובות וגג בסכנת קריסה

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך בעיר, אלי יריב: "בבת ים מספר גנים במצב תחזוקה ירוד - נוציא את העגלה הזאת מבוץ"

פורסם בתאריך: 6.2.19 13:47

אחת הבעיות המרכזיות שאיתה נאלצים להתמודד בבת ים היא מצב התחזוקה הירוד בגני הילדים. הורים רבים אף מביעים את חששם לשלום ילדיהם נוכח מצב המבנים. מי שנדרש כעת לטפל בבעיה, הוא סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, שאומר ל"השקמה בת ים": בעיר ישנם מספר גנים במצב תחזוקה ירוד.



באחרונה עלו לא מעט טענות מצד הורים על מצבם של גני הילדים בעיר. רק אתמול (שלישי), פורסם כאן, על הרטיבות והעובש במבנה שבו שוהים ילדי "גן דרורה", ועל כך שהוריהם מאיימים בהשבתה, ואומרים: "לא הגיוני שהילדים שלנו יהיו חולים בגלל חוסר השקעה".

לפני כחודש נאלצו הילדים ב"גן אלנטיס" לעבור למבנה זמני, לאחר שפרצה שריפה בגן בעקבות קצר חשמלי, כפי שפורסם כאן. כעת מתברר כי בימים אלה, נעשה שיפוץ מסיבי ב"גן המזח" שברחוב משה סנה בעיר, זאת לאחר שהמבנה היה במצב תחזוקתי ירוד ואף בסכנת קריסה, דבר שהיווה סכנה ממשית לשלום הילדים. "קיבלנו עירייה מפורקת, אבל נוציא את העגלה הזו מהבוץ", אומר יריב.

אלי יריב ב"גן המזח"

 

"הפיתרון הזול היה להרוס את הכל ולבנות מחדש, אבל זה היה לוקח הרבה זמן, עד שהיינו מקבלים היתרים, זה ביורוקרטיה לא פשוטה ואנחנו רוצים לדאוג לילדים ולהורים ולהחזיר את הגן הזה לפעילות במהירות האפשרית, גם אם מדובר בהשקעה כספית גבוהה שנעה בין 600-700 אלף שקל", מוסיף יריב, "הגן הזה מייצג מספר גנים בבת ים שנמצאו על ידינו במצב לא טוב, בלשון המעטה, בשל חוסר ההשקעה בשנים עברו ושמשופצים כעת מחדש בצורה הטובה ביותר. הגג היה קרוב לקריסה, תשתיות רקובות ואת כל זה אנחנו מתקנים כעת".

יריב סיכם במסגר מרגיע להורים: "אנחנו עובדים כל הזמן חשוב שיידעו את זה התושבים. אנחנו מגייסים תקציבים מעמותת שונות על מנת שכל המחדלים הללו יתוקנו במהרה. מודים לעובדי העירייה שעובדים יום וליל, אנחנו נוציא את העגלה הזו מהבוץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אביב

    כל הכבוד להנהלת העיר החדשה צביקה ברוט, אלי יריב ויהודה הרוש התותח !! סוף סוף יש מישהו שדואג לתחזוקת הגנים. ישר כח

  2. ורד

    כל הכבוד! אין ספק שאלי יריב וצביקה ברוט הם הבחירה הנכונה עבור בת ים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות