shutterstock
shutterstock

כתב אישום: לאחר שהורשע בהונאת קשישים – ביצע תרמית מבית הכלא

בן 27 שנגזרו עליו שש שנות מאסר בעקבות הרשעות קודמות, נאשם בכך שנהג להציג את עצמו כנציג חברות שונות, ולקבל כסף ומספרי כרטיסי אשראי במרמה

פורסם בתאריך: 3.2.19 16:45

כתב אישום נוסף הוגש היום (ראשון) על ידי פרקליטות מחוז תל אביב לבית משפט השלום נגד תושב בת ים, בן 27, הנמצא במעצר בשל עבירות קודמות של מרמה ורכוש: הונא קשישים מבית הכלא שבו ריצה את מעצרו.

הצעיר הורשע לאחר שנהג להתחזות לשרברב והונה עשרות קשישים. הוא נהג לפרוץ לבתיהם של הקשישים, לגנוב מהם את תכולת הבית ולקחת מהם כספים במרמה. לאחר שנמצא אשם נגזו עליו שש שנות מאסר, שאותן הוא מרצה בכלא השרון.

אלא שהמאסר, כך נראה, לא גרם לא להפסיק. כתב האישום שהוגש היום כולל 29 עבירות של התחזות לאדם אחר, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאה בכרטיס חיוב בנסיבות מחמירות ועוד. לפי כתב האישום שהגיש עו"ד מעיין שיוביץ, במהלך החצי השנה האחרונה הנאשם נהג להתקשר מבית הסוהר למאות מספרי טלפון באופן אקראי, במטרה לבצע מעשי מרמה כלפי אזרחים, ברובם קשישים, המתגוררים בשכונת רמת אביב בתל אביב.

בתכב האישום מתוארת השיטה: הנאשם הציג את עצמו בפני תושבי תל אביב שאליהם התקשר, כנציג תאגיד המים "מי אביבים", ודרש לקבל תשלום במזומן עבור תיקון הצנרת. את הכסף נדרשו התושבים שנפלו קורבן למעשי המרמה, להעביר לשליח מטעמו. על פי כתב האישום הוא גם שלח אל המתלוננים נהגי מוניות שונים, אשר נטלו מהם את הכסף והעבירו אותו למקורביו.

חלק מהתושבים שנפלו קורבנות לתרמית, התלוננו לתאגיד "מי אביבים". בעקבות התלונות התעורר חשדו של מנכ"ל התאגיד, שרון ולאחר בדיקה שערך ב"מי אביבים", הגיש תלונה במשטרה, שפתחה בחקירה והביאה לחשיפת התרמית.

עוד מתואר בכתב האישום כי הנאשם למתלוננים והציג את עצמו כנציג חברה כלשהי, העלה בפניהם טענות שונות, על מנת לקבל מהם במרמה את פרטי כרטיס האשראי שלהם. לאחר מכן ביצע רכישות בכרטיסי האשראי בסכום כולל של יותר מ-37 אלף שקלים.

 

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות