הסיור בבית ספר מסילות
הסיור בבית ספר מסילות

בית הספר לחינוך מיוחד היחיד בעיר זקוק לשיפוץ וכוח אדם

בביקור שערכו נציגי הנהלת העיר בבית הספר "מסילות", מלבד הרגעים המרגשים, עלו לא מעט בעיות שדורשות פתרון מיידי

פורסם בתאריך: 6.2.19 17:28

בשבוע שעבר נערך הביקור הראשון של ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, בבית ספר מסילות לחינוך מיוחד. יחד עם ברוט הגיעו גם סגן ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מחזיקת תיק החינוך המיוחד טל אסייג, חברת המועצה עו"ד רחל גדרון, יו"ר ועד ההורים ורד דנינו ובכירים מאגף החינוך בעירייה.



הצוות ההנהלה של הבית ספר הציג בפני הנהלת העיר את הבעיות ב"מסילות", והפנה את תשומת ליבם למספר דברים שיש לטפל בהם בהקדם.בית הספר זקוק לשיפוץ במבנה ובחצר, לחדר שקט, לתיגבור הצוות ולהבגרת האמצעים שיאפשרו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצורכי למידה.

בנוסף, הדגיש הצוות כי לבית הספר יש שיתופי פעולה נרחבים עם עמותת וארגנוים שונים, בהם "אתגרים", צופי ים בת ים, אלו"ט ועוד. בסיום הסיור והסקירה המקצועית, המבקרים צפו במופע בהשתתפות תלמידי בית הספר ולראש העירייה הוענק ציור מאחת התלמידות בבית הספר.

"המטרה הייתה לראות מה הבית ספר צריך", אמרה חברת המועצה עו"ד רחל גדרון הקרובה מאוד לנושא. "הסיור הזה הוא חלק מתוכנית כללית שלנו לעבור בכל בתי הספר. אנו משנים את סדרי העדיפויות של הנהלת העירייה, ואנו שמים דגש מיוחד על טיפוח וטיפול של האוכלוסיות בעיר בחינוך המיוחד".

מחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג, הוסיפה: "היה סיור מקסים, בית ספר מסילות הוא בית ספר נפלא עם מנהלת נהדרת וצוות מכיל ואכפתי, הילדים עשו לנו מופע מקסים שריגש אותנו מאד, ללא ספק יש במה לעזור לבית הספר כדי לקדם את התלמידים ולעזור לצוות לייעל את הלמידה, כולנו בעירייה נתגייס לעזור להם בכל בקשה על מנת לעזור לקדם את הילדים".

ראש העיר, צביקה ברוט, סיכם את הביקור: "כל יום ראשון אני פותח את היום עם שניים-שלושה סיוריום בבתי הספר, כך הצבתי לעצמי וכך אעשה זאת בכל שבוע. הבטחנו שנסייע ונעזור כדי שבית הספר ימשיך לעשות את העבודה הכל כך חשובה הזאת ולהעניק בית חם ואוהב לילדי החינוך המיוחד בעיר. התרגשתי מאוד שקיבלתי את הציור ואלו רגעים תמיד מיוחדים ומרגשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות