השר גלעד ארדן וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מנחמים את אמו של יהודה ביאדגה (דוברות בטחון הפנים)
השר גלעד ארדן וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מנחמים את אמו של יהודה ביאדגה (דוברות בטחון הפנים)

לאחר הביקורת: השר גלעד ארדן הגיע לנחם את משפחת ביאדגה

"השר ארדן הדגיש ואמר שוב כי יעקוב באופן אישי אחר חקירת מח"ש המתנהלת ויוודא שכל הלקחים הנדרשים מהאירוע יופקו על ידי המשטרה", כך מסר משלכתו של השר לביטחון פנים שהגיע במפתיע לבית המשפחה

פורסם בתאריך: 25.1.19 15:15

אחרי הביקורת שהופנתה אל השר לביטחון פנים, גלעד ארדן מצד משפחתו של יהודה ביאגדה ז"ל, על כך שביקר ביום שלישי בבת ים ולא הגיע לבני משפחתו של הצעיר שנורה למוות לפני שבוע,  כפי שפורסם ב"השקמה בת ים", הגיע היום (שישי) לביקור שלא תוכנן מראש בבית המשפחה.



לאחר ביקורו של השר ארדן בעיר, במהלכו נפגש עם פעילי סניף הליכוד, אמר גיסו ל"השקמה בת ים": "רצינו שיגיע, שיסתכל להורים של יהודה בעיניים". היום הגיע במפתיע, השר לבית המשפחה יחד עם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שהבטיח כי יחזור במוצאי שבת או ביום ראשון, משום שכל בני המשפחה היו עסוקים לקראת השבת.

מלשכת השר נמסר כי "ארדן הביע את צערו העמוק על האירוע הטרגי שבו נורה יהודה ז"ל על ידי שוטר. השר בחר שלא להפוך את הניחום לאירוע תקשורתי כיוון שביקש לקיים שיחה ולהקשיב לבני המשפחה".

עד נמסר כי "השר ארדן הדגיש ואמר שוב כי יעקוב באופן אישי אחר חקירת מח"ש המתנהלת ויוודא שכל הלקחים הנדרשים מהאירוע יופקו על ידי המשטרה וכן הציע למשפחה כל עזרה שביכולתו לתת. השר שוחח טלפונית עם גיסו של יהודה וקבע להיפגש איתו ועם אבי המשפחה בימים הקרובים".

ברוט שמלווה את המשפחה מהיום הראשון לאחר האירוע הטרגי, ליווה גם היום את השר. "הצדק במקרה הזה חייב לא רק להיעשות, אלא גם להיראות" אמר ברוט, "מח"ש צריכה לערב את נציגי הקהילה במסגרת המגבלות האפשריות כדי שהם יראו שהליך החקירה נעשה בצורה המקצועית ביותר, כפי שאנו מאמינים שאכן נעשה. אמרנו למשפחה שנמשיך ללוות אותם לכל אורך הדרך, ואנחנו מתכוונים לפעול ברמה הקהילתית כדי לחזק את האמון בין הקהילה החשובה הזו לבין המשטרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות