הבית שנשרף ברחוב בלפור
הבית שנשרף ברחוב בלפור

אנשי כבאות והצלה יצאו במבצע הסברה במקום שבו אירעה דליקה

לפני כשבוע נהרג תושב העיר כתוצאה משריפה שפרצה בביתו בעקבות שימוש במפזר חום. אנשי הכבאות וההצלה הגיעו למקום והקימו דוכני הסברה לתושבים

פורסם בתאריך: 24.1.19 15:36

בעקבות מקרה השריפה הטרגי בבת ים, עובדי מדור הגנה מאש מטעם כבאות והצלה בתחנה האזורית חולון-בת ים, הגיעו אתמול לאזור האירוע במטרה לעלות את מודעות הציבור לסכנות הדליקה ודרכי התמודדות איתן. הם חילקו חומרי הסברה לתושבים, שוחחו איתם, והסבירו להם מהי החשיבות של התקנת גלאי עשן, כיצד להימנע משריפה בבית ואיך להימלט ללא פגע במקרה שפורצת שריפה.



שבוע שעבר פרצה שריפה בבית ברחוב בלפור בת ים. בדליקה ניספה קשיש וחולצה פצועה במצב קשה. חוקר השרפות ניסים אבוחצירה, קבע בעקבות בדיקה שנערכה לאחר המקרה כי השרפה נגרמה ממפזר חום שהדליק חולצה שהייתה בסמוך. הקשיש ככל הנראה ניסה לכבות את השריפה ללא הצלחה, וגרם להתלקחות.

בעקבות המקרה ועל רקע השימוש במפזרי חום ותנורים בימי החורף, הגיעו אתמול (רביעי) לאזור עובדי מדור הגנה מאש. הם שוחחו עם התושבים והסבירו להם כיצד להישמר ולמנוע דליקות.

דוכן ההסברה שהוקם ברחוב בלפור

"עונת החורף מאופיינת בדליקות רבות של אמצעי חימום וכשל במערכות חשמל", הסבירו עובדי מדור ההגנה מאש, "רשות הכבאות ממליצה על שימוש ברדיאטורים ומזגנים במקום מפזרי חום ותנורי ספירלה. כמו כן, חייבים לבדוק את מערכת החשמל אחת לשנה על ידי בודק חשמל. במידה שפרצה שריפה יש לצאת מהחדר או מהדירה ולסגור את הדלת למניעת מעבר קרינת חום ועשן אל מחוץ לחדר או דירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות