אילוסטרציה: צעיר בודד ייאוש דיכאון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

כך התגייסה עיריית בת ים למען צעיר בן 18 שנזרק מביתו לפני הגיוס

בתוך שעה בלבד התגייסו גורמים בעירייה למען הצעיר שנזרק מביתו עקב מצב כלכלי קשה ודאגו לו למקום לינה, למזון ולתעסוקה עד תחילת שירותו הצבאי. מחזיק תיק הרווחה איציק דריקס: "נמשיך ללוות את הנער גם כחייל"

פורסם בתאריך: 13.1.19 16:59

עיריית בת ים התגייסה למען צעיר בודד, בן 18, שנזרק ממקום מגוריו עקב מצב כלכלי קשה, ואמור להתגייס בקרוב לצה"ל. גיוסו של הנער צפוי בחודש פברואר הקרוב, ועד אז הוא נאלץ למצוא מחסה לאחר שנזרק מדירתו בעיר משום שלא יכול היה לעמוד בדמי השכירות. הנער אינו בקשר עם הוריו כבר חודשים רבים, ועד כה כלכל את עצמו לבד.



מי ששמעה על הסיפור העצוב והפנתה אותו לאגף הרווחה היא יו"ר מועצת העיר, קטי פיאסצקי. "חבר טוב הפנה את תשומת לבי לסיפור", היא מספרת ל"השקמה בת ים", "פניתי מיד למחזיק תיק הרווחה, איציק דריקס, וביקשתי את עזרתו. כמו תמיד איציק והרווחה התגייסו לטובת מציאת פתרון. תוך פחות משעה התבשרתי שלבחור יש מקום לישון. טוב לדעת שבעיר בת ים יש גם מערכת שעובדת וגם אנשים נהדרים שמסייעים אחד לשני. אני מאחלת לבחור הצלחה רבה בהמשך דרכו".

מחזיק תיק הרווחה בעיריית בת ים איציק דריקס היה זה שהצליח להפעיל את הגורמים הצבאיים, וזאת למרות שהנער עדיין לא חייל. הוא פנה אליהם ועמד על כך שהנער שאמור להתגייס בעוד חודש ימים יקבל מקום לינה, מזון ואפילו מקום תעסוקה כדי שיוכל לפרנס את עצמו עד גיוסו. "אני רוצה להודות לכל הגורמים המקצועיים שהיו מעורבים בנושא שתוך זמן קצר טופל על הצד הטוב ביותר", מסר דריקס והבטיח כי "אנו נמשיך ללוות את הנער גם כחייל במהלך שירותו הצבאי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות