מעבר חצייה (צילום: דוברות העירייה)

מדוע קו האוטובוס הוחלף במיניבוסים? אתם שואלים – העירייה עונה

ברחוב ירושלים 18 יש מגרש פרטי גדול וריק ונראה שעד שייבנו בו – זה יארך שנים, אולי תיבנה שם חנייה זמנית? גם השבוע: אתם שאלתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 5.1.19 17:01

מדוע קו האוטובוס מספר 6 הוחלף במיניבוסים?
קו האוטובוס 6 משרת את תושבי עמידר. לפני כמה חודשים החליט מישהו להחליף את האוטובוסים במיניבוסים שיכולים להכיל פחות נוסעים. מצב זה מהווה בעיה מבחינת תושבי השכונה שמרבים להשתמש בקו זה.
תשובה: תודה על פנייתך. הבקשה הועברה לחברת דן המפעילה את הקו, לבחינת הנושא.



מדוע לא משתמשים בבניין שהיה שייך לעמותת אנוש ברחוב רוטשילד?
המבנה הגדול יכול לשמש למטרות ברוכות ונחוצות אחרות.

תשובה: מדובר במבנה ישן משנותיה הראשונות של בת ים, שוועדת השימור החליטה על שימורו במסגרת דיון שקיימה במתחם כולו, בו מצויים מבנים ישנים נוספים.השטח שהיה בבעלות עיריית תל אביב, נמכר על ידה ליזם פרטי שמקדם את התוכנית לפיתוח המתחם, וישמש בין היתר למסחר ומשרדים.

 

האם ירחיבו את רחוב דניאל?
שאלה: יש בעיה חמורה ברחוב דניאל, בחלקו הדרומי, בקטע שבין דנין ופנקס, קטע קצר ודו סטרי, הרחוב צר מאוד ולא מכיל שתי מכוניות זו מול זו. ניתן להרחיב קטע זה על חשבון גינה בסביבה, להקטין את הגינה בחצי מרוחבה ולהרחיב את הכביש.
תשובה: הרחוב נמצא בעבודת תכנון ופיתוח בימים אלה, הנושא ייבדק.

מתי ייפתח חניון ציבורי?
שאלה: באזור רחוב ירושלים, מצוקת החניה מוכרת ואף הולכת וגוברת. ברחוב ירושלים 18 יש מגרש פרטי גדול וריק ונראה שעד שייבנו בו – זה יארך שנים. מציע אולי שהעירייה תגיע להסדר עם הבעלים ותקים במקום חניה ציבורית לתושבי האזור.
תשובה: תודה שהסבתם את תשומת ליבנו. הוריתי על סיור במקום ובחינת הפיכתו לחניון ציבורי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מסביר מבת ים

    אנשים שחושבים שבזמן האחרון קו 6 הוחלף במיניבוסים. והם טועים, קו 6 מאז ומעולם היה מופעל במיניבוסים מלבד אוטובוס אחד שהוא היה אוטובוס קטן (הוא הושבת). דן לא יסכים להחליף ממיניבוסים לאוטובוס רגיל כי הוא נכנס לרחובות הקטנים בעמידר ואם אוטובוס רגיל יכנס לרחובות הקטנים רוב הסיכויים שהוא ייתקע. (אוטובוס שהוא מפרקית ייבצע את קו 6 סיכויי מאוד גדול שהוא לא ייצא מעמידר)

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות