חיים בחשיכה: הפסקות חשמל ממושכות מדי יום ברחובות העיר

הפסקות חשמל נרחבות נצפו ברחובות העיר בימים האחרונים, מה שהקשה על הנהגים שנוסעים ברחבי העיר לנסוע בבטחה. עוברי אורח מפחדים ללכת ברחוב בהם קשישים וילדים

פורסם בתאריך: 1.1.19 14:16

הפסקות חשמל נרחבות נצפו ברחובות העיר בימים האחרונים, מה שהקשה על הנהגים שנוסעים ברחבי העיר לנסוע בבטחה. עוברי אורח מפחדים ללכת ברחוב בהם קשישים וילדים. תושבת מודאגת שפנתה למוקד העירוני בנושא אמרה כי "אני לא מבינה מה הולך כאן. כל בת ים חשוכה חוץ מאזור הטיילת ועוד כמה מקומות ברחבי העיר. פניתי למוקד ומסרו לי שיש מספר תקלות ברחבי העיר שמנסים לפתור אותם. אבל אלו תקלות חוזרות והבנתי שבזמן הקרוב המצב לא יאיר לנו פנים תרתי משמע".



"אמא שלי בת 70 כמעט שברה את הרגל", הוסיפה תושבת נוספת. לדבריה, "כל הרחוב שלנו חשוך כבר תקופה ארוכה. חשוך כל כך שלא רואים אם יש מדרכה בכלל. אני עם ילדים קטנים שמפחדים להסתובב בחוץ כבר בחמש אחר הצהריים, כי יודעים שלא יהיה לנו אור אז אנחנו מסתגרים בבית". התושבת טענה כי "יש לי אמא מבוגרת שאני הולכת איתה, אנחנו צריכים ללכת עם פלאש דלוק בפלאפון כדי לראות איפה אנחנו דורכים. אני מרחמת על כל אלה שאין להם עזרה ולקשישים בשכונות העיר שחוזרים הביתה לבד בחושך ומסכנים את עצמם".

עיריית בת ים מסרה כי "במהלך החודש האחרון פקדו את בת ים מספר של מערכות מזג אויר קיצוני, אשר גרמו בין השאר לתקלות בתשתיות התאורה ברחובות מסוימים. מחלקת החשמל מקיימת בימים אלו בירור מקיף לטיפול בכל תקלה ומניעת הישנות מקרים אלה. בכל מקרה של בעיית תאורה ניתן לדווח בזמן אמת למוקד העירוני ואנו נטפל בבעיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. השכנה ממול

    נו באמת על מי אתם עובדים ..? אזור דניאל וירושלים חשוך כמעט מידי ערב, אז אל תספרו לנו סיפורים. לא פעם ולא פעמיים דיווחתי למוקד העירוני אך הבעייה נותרת בעינה.
    הייתה עירייה פח וממשיכה להיות פח.

  2. תושבת שאיכפת לה

    מדווחת בלי סוף. כלום לא עוזר. פעם תקלות היו מטופלות במיידית, עכשיו כבר לא! בת ים הפכה לחשוכה ועצובה. זה נראה כמו משהו יזום כדי לכסות על גירעון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות