חולדה שנתפסה ברחוב רוטשליד (צילום: שושי לוגסי)
חולדה שנתפסה ברחוב רוטשליד (צילום: שושי לוגסי)

"חולדות רצות בחנות וקופצות על לקוחות": המטרד שלא מרפה מהעיר

בעלת החנות ברחוב רוטשילד בבת ים: ''תמיד אומרים לנו בעירייה שיטפלו בזה, אך בפועל לא עושים שום דבר. אנחנו תופסים את החולדות במלכודות וזורקים את המלכודת יחד עם החולדה"

פורסם בתאריך: 1.1.19 11:44

התלונות על מטרד החולדות בעיר שאינו מטופל, אינן מפסיקות. הפעם בעלי חנות ברחוב רוטשילד מספרים על חולדות המתרוצצות באין מפריע גם במהלך היום.



בעלת החנות ברחוב רוטשילד בבת ים ותושבת העיר, שושי לוגסי, טוענת שמטרד החולדות מקשה על העובדים והלקוחות בחנות. "תמיד אומרים לנו בעירייה שיטפלו בזה, אך בפועל לא עושים שום דבר. החולדות קופצות פה על העובדים ועל הלקוחות וזה לא נעים", אמרה לוגסי. לדבריה, "כל פעם אנחנו תופסים את החולדות במלכודות וזורקים את המלכודת יחד עם החולדה, כמה אנחנו יכולים לקנות מלכודות לחולדות לתפוס ולזרוק?".

בעלה של שושי, שלומי לוגסי, אמר כי "חייבים לשים לזה סוף. לא הגיוני שהחולדות התרוצצו לנו בין הרגליים פה. זה מבריח גם את הלקוחות והמצב הזה לא יכול להימשך". לוגסי הוסיף כי "אנחנו רואים את הבעיה לאורך היום ואין לאף אחד פיתרון. הם רצים לנו בין המזוודות וכל פעם שאנחנו מביאים משהו הביתה מהחנות אנחנו בודקים כל פעם אם לא השתחלה איזה חולדה שתגיע אלינו הביתה".

"הכי מפחיד אותי היא שהחולדות ייכנסו לבתים הסמוכים וייפגעו בילדים שם. השכנים סוגרים את החלונות בבתים כי הם מטפסים וזה מפחיד", אמרה שושי לוגסי. "ברוב הפעמים המלכודות כבר לא עובדות כי החולדות כבר יותר גדולות מהמלכודות, כך שגם זה לא עוזר ואנחנו כבר מאויישים", סיכמה.

בתוך כך, עיריית בת ים הודיעה לאחרונה כי יצאה במבצע הדברה רחב היקף בשם "החלילן מהמלין", אך נדמה כי הבעיה טרם נפתרה.

עיריית בת ים מסרה כי "צוותי העירייה ביצעו באזור מספר הדברות ומחר בבוקר תתבצע הדברה נוספת. בימים אלו מבצעת עיריית בת ים מבצע הדברה נרחב כנגד מזיקים ומכרסמים, במקרה ומתגלות חולדות או כל סוגי מזיקים אחרים יש לדווח למוקד העירוני 107ולמקום ישלח צוות הדברה. במקביל אנו קוראים לתושבים לבצע ניקיון בחצרות הפרטיות, לגזום צמחיה, לוודא שאין מקורות מים עומדים ולכלוך המהווים גורמי משיכה עבור מכרסמים וזוחלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ענבל

    ככה זה כשמעמידים תחנות האכלה לחתולים בכל העיר.הם כבר ככ מפוטמים שלא מעניין אותם לרדוף אחרי עכברושים….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות