דב כהן חללה

"יהי זכרו ברוך": הלך לעולמו גזבר המועצה הדתית בבת ים דב כהן חללה

חבר המועצה לשעבר נפטר בגיל 81. הדרך האחרונה שלו תעבור דרך בית הכנסת ''פאר יפית'' בשכונת רמת הנשיא, אותו הקים כהן חללה לזכרה של בתו שטבעה למוות בבריכה בקאנטרי

פורסם בתאריך: 9.12.18 13:21

גזבר המועצה הדתית בבת ים, דב כהן חללה, הלך לעולמו אמש בגיל 81. הלוויתו תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין בחולון בשעה 14:00, כאשר הדרך האחרונה שלו תעבור בשעה 13:30 דרך בית הכנסת "פאר יפית" בשכונת רמת הנשיא, אותו הקים כהן חללה לזכרה של בתו שטבעה למוות בבריכה בקאנטרי.



חבר המועצה לשעבר כהן חללה, היה אחד מעמודי התווך של סניף הליכוד בבת ים בשנות ה-70 כאשר שימש כגזבר הסיעה. ולאחר מכן שימש כגזבר המועצה הדתית בבת ים עם מותו, הוא אף זכה בפרס מתנדב הזהב של עיריית בת ים והחברה לתרבות ופנאי בשנה שעברה.

יו"ר סניף הליכוד בבת ים, ששון אליהו, אמר כי "ההיכרות שלי איתו התחילה לפני 30 שנים בבנק לאומי, כלקוח מול פקיד בנק והגיעה לקרבה משפחתית הכי גבוהה שיכולה להיות. בימים האחרונים הייתי אצלו בשיקום, זה צער גדול לי, למשפחה ולכל משפחת הליכוד שאנחנו נאלצים להביא אותו למנוחת עולמים. עד היום האחרון שלו הוא דיבר רק על שלא יחליפו את חתימתו ולא יאשרו דבר ללא הסכמתו. הוא היה איש צנוע, ישר ואמיתי שאין אנשים כאלה היום, יהי זכרו ברוך".

המועצה הדתית בבת ים מסרה כח "בצער רב היננו מודיעים בזאת על פטירתו של האיש היקר מי ששימש עשרות שנים כגזבר המועצה הדתית וניהל את תפקידו ביושר ובאמונה, אהב חסד ועזרה לזולת והאיר פנים לכל אדם, יהי זכרו ברוך". חבר המועצה מתנועת הליכוד, יהודה הרוש, אמר כי "עצוב לי מאוד, יהי זכרו ברוך איש יקר שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות