סופגניית אוראו בשיבולת השרון
סופגניית אוראו בשיבולת השרון

צפו: מצעד הסופגניות הטובות באזור לחנוכה

קשה לבחור ממגוון הגרסאות השונות לסופגנייה הקלאסית עם הריבה ואבקת הסוכר, בין אם מדובר בסופגניות מוגזמות ונוצצות, מתוקות או חמוצות, עם נצנצים, מזרקי שוקולד, עוגיות ושאר קצפות

פורסם בתאריך: 2.12.18 16:54

חסכנו לכם אלפי קלוריות, כדי שתוכלו לבחור את האחת: מצעד הסופגניות הטובות ביותר

הנר הראשון של חנוכה יידלק היום (ראשון) ברחבי הארץ והעולם. בחג נהוג לאכול סופגניות, ובשנים האחרונות צצו מאות מאפיות שמציעות המון סופגניות טעימות, קשה לבחור ממגוון הגרסאות השונות לסופגנייה הקלאסית עם הריבה ואבקת הסוכר, בין אם מדובר בסופגניות מוגזמות ונוצצות, מתוקות או חמוצות, עם נצנצים, מזרקי שוקולד, עוגיות ושאר קצפות. אספנו עבורכם את הסופגניות הטובות באזור:



שיבולת השרון

המאפייה הפכה בין רגע למפעל לייצור סופגניות, כאשר בנוסף לסופגניות הקלאסיות שבמקום, מכונה מיוחדת המייצרת סופגניות "דואונטס", מול עיניי הלקוחות שבוחרים את התוספות בעצמם. בגזרת הסופגניות עם המילוי נציין את סופגניית האוראו שמלאה בקרם וניל מתקתק ומצופה בקרם אוראו, עם עוגיית האוראו המפורסמת, ועיטורי גנש שוקולד. "סופגניית קינדר" הממולאת אף היא בקרם וניל, ומצופה בקרם קינדר ומעוטרת בפניני שוקולד.

כתובת: הקוממיות 12, בת ים, מחיר: שבעה שקלים ליחידה או שלוש סופגניות ב-20 שקלים.

Cake Art  – רשת קונדטוריות א.א

במאפייה הוותיקה, שפועלת יותר מ-40 שנה, ישנם סוגים רבים של סופגניות ומה שמייחד את אותן הוא בעיקר המילוי. הסופגניות בקייק ארט ממולאות בקרם הפטיסייר הצרפתי במקום בקרם הוניל, שמעניק לסופגניות טעם עשיר. במקום תוכלו למצוא סופגניית פירות יער הממולאת בקרם פטיסייר ומצופה בקרם פירות יער אמתיים, ואת הסופגנייה הלבנה שממולאת בקרם פטיסייר ומצופה בשוקולד לבן מעליו קרם וניל.

כתובת: רחוב ארלוזורוב 11, בת ים. מחיר: חמישה שקלים ליחידה.

סופגניה בקייק ארט

המאפה הצרפתי

המאפייה מציעה מגוון רחב של סופגניות בהן שוקולד וחלבה, ריבת חלב ואגוזים וטעם מסטיק. סופגניית גולד במקום טעימה ופוטוגניות כאחד, הן מגיעות במילוי קרם פרלינה-אגוזי לוז בציפוי ריבת חלב נוצצת בצבע זהב, עם בוטנים גרוסים. סופגניית קיפוד שוקולד נעשית בטכניקה של גזירה לפני הטיגון וממולאת בקרם שוקולד ומקופלת, מצופה בגנש שוקולד ומעליו קרם שוקולד-מקופלת וחתיכות שוקולד המקופלת.

כתובת: רחוב הפלד 7 (מרכז קניות מבנה), איזור התעשייה חולון. מחיר: עשרה שקלים ליחידה.

סופגניית גולד במאפה הצרפתי

סופגניית גולד במאפה הצרפתי

 

אופה המתוקה מבית הקולה – רק דברים טובים

בסניף הקולה ניתנת אפשרות סופגניות בהרכבה עצמית, כאשר את הציפויים בוחרים במקום. בין התוספות קוקוס קלוי, מרשמלו, בוטנים, פניני שוקולד, פתיתי סוכר ואורז, סוכריות ושברי עוגיות, שמגיעים על מצע של שוקולד חלב או לבן. סופגניות הבריוש הן בגדר בשורה לשומרי המשקל, הן אינן מטוגנות, ועוברות תהליך אפייה בלבד, ומגיעות במגוון טעמים כמו קרם לימון וטירמיסו. המוצלחות בהן "סופגניית אלפחורס" שממולאת בקרם אלפחורס, ומעוטרת בריבת חלב ושבבי קוקוס, עם עוגיית אלפחורס מעל. "סופגניית קרם בורלה" ממולאת בקרם ברולה ומעוטרת בסוכר חכוך מעל.

כתובת: רחוב המרכבה 40 (מרכז הסיירים), חולון. מחיר: סופגניות בהרכבה אישית שלוש בעשרה שקלים, סופגניות בריוש עולות שמונה ליחידה או שלוש בעשרים שקלים.

סופגניית בריוש אלפחורס ב״הקולה״

סופגניית בריוש אלפחורס ב״הקולה״

רולדין

הסניף הטרי אך המוצלח ביותר של רולדין בטיילת, שזהו חג החנוכה השני שבו הוא מספק סופגניות להמוני הדורשים. השפים של רולדין בחרו לייצר סופגניות בהשראתו של השף הצרפתי פייר הרמה. סופגניית "פלזייר סוכרה" קרמו ג'נדויה, גלאסז' נואר, דקואז אגוזי לוז, שונטי חלב ותחרת שוקולד. סופגניית "איספהאן" עם קרם מסקרפונה, מרמלת פטל ורדים, גלאסאז' ורוד, דרז'ה שקדים פטל וצ'ייסר פירות אדומים. וסופגנייה נוספת שלא מהמטבח הצרפתי אך מוצלחת מאוד והייתה חייבת להיכנס לרשימה: "יילו סאן רייז" עם קרם מסקרפונה, מרמלדת אננס-מנגו, תחרת שוקולד, קצפת, פתיתי קוקוס וקוביות אננס.

כתובת: רחוב בן גוריון 113, בת ים. מחיר: 12 שקלים ליחידה.

רולדין. איספהאן הורודה ופלזמיר סוכרה והחומה

רולדין. איספהאן הורודה ופלזמיר סוכרה והחומה

צפו: סופגניות בהרכבה אישית מבית הקולה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות