הטלוויזיות שנתפסו נגנבות מעמותת מחייכים אל החיים

"הדירה נותרה ריקה": חשודים גנבו ציוד מעמותת "מחייכים אל החיים"

יו"ר העמותה אסייג יצאה מהדירה לאחר הגילוי וכשחזרה שתי הטלוויזיות שנותרו בדירה נעלמו לפתע. אסייג: "ראינו אדם הולך עם עגלה שבתוכה הטלוויזיות וברגע שהבין כי ראינו אותו ברח מהמקום"

פורסם בתאריך: 2.12.18 13:02

חשודים פרצו לדירה שהכילה את ציוד עמותת "מחייכים אל החיים" בסוף השבוע ורוקנו אותה מכל תכולתה. העמותה מארגנת פעילויות חברתיות עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומשפחותיהם בהתנדבות מלאה בבת ים והאזור. יו"ר העמותה וחברת המועצה טל אסייג שגילתה כי דירת העמותה ברחוב שדרות העצמאות בעיר נפרצה אמרה  כי "זהו בוקר שחור, כל הבוקר חילקתי סופגניות בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר עם דמעות. שרפו לנו את העמותה, לא השאירו לנו זכר".



עוד הוסיפה חברת המועצה אסייג כי "הדירה ריקה, לקחו הכל, ציוד שגייסנו וקנינו בעשרות אלפי שקלים. מכונות ענקיות של פופקורן ושתייה, אלכוהול יקר שגייסתי מבר אחרי בר בתל אביב כי אנחנו עושים גם מסיבות להורים ועוד מלא דברים, פשוט הרימו לנו הכל".

אסייג יחד עם בעלה משה, התקשרו למשטרה וחזרו לדירה בכדי לפגוש אותם במקום, אך כאשר הגיעו בפעם השנייה גילו כי שתי הטלוויזיות שהיו הדבר היחיד שנותר בדירה נעלמו גם כן. לדבריה, "הגנבים השאירו בדירה שתי טלוויזיות, כשחזרנו לדירה הם לא היו שם. ראינו אדם הולך עם עגלה שבתוכה הטלוויזיות מיד בעלי ניגש אליו, וברגע שהגנב הבין כי נתפס הוא ברח מהמקום ואנחנו בריצה אחריו לצערי הוא לא נתפס". אסייג הוסיפה כי "המשטרה הוציאה טביעות אצבעות מהדברים הפשוטים שנזרקו לפח על ידי הפושעים, הדירה הייתה פרוצה לגמרי עד שהעירייה סידרה לנו את הדלת".

"המטרה העיקרית שלנו היא להשיג שוב את כל מה שאספנו במשך השנים. הרבה אנשים פנו אליי ומנסים לעזור כל אחד בתחומו על מנת שנעבור את חג החנוכה בשמחה כמה שאפשר, אך עדיין חסרים מלא דברים וזה בעיקר הדברים הגדולים שקשה להשיג", אמרה אסייג.

מהמשטרה נמסר כי "התיק קיבל מענה חקירתי מיידי והוא עדיין בחקירה".

פרטי בנק לתרומה: מחייכים אל החיים בנק הפועלים 12 סניף 516 חשבון 499483. לתרומות באשראי לחצו כאן.

 

סלון דירת העמותה "מחייכים אל החיים"

דלת שנפרצה בעמותת מחייכים אל החיים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות