אורן מידניק ובת חן חמו

ארגזי המיחזור בביה"ס "אורט מלטון": כך עוזרים התלמידים לחבריהם מעוטי היכולת

הרווחים מושקעים במימון המסע לפולין לתלמידים הזקוקים לעזרה, וקניית מצרכים למארזי מזון לנזקקים. הפרוייקט קיים בחמש השנים האחרונות למען סביבת בית ספר נקייה ועזרה לזולת

פורסם בתאריך: 21.11.18 16:25

ארגזי המיחזור ברחבי בית ספר "אורט מלטון" בת ים פועלים קודם כל למען איכות הסביבה, אך הרווחים מהם מושקעים במימון המסע לפולין לתלמידים הזקוקים לעזרה, וקניית מצרכים למארזי מזון לנזקקים. המורה לחינוך גופני, אורן מידניק בן ה-40 והמורה למורשת בת חן חמו בת ה-35 מובילים את הפרוייקט בחמש השנים האחרונות למען סביבת בית ספר נקייה ועזרה לזולת.



"בכל כיתה וגם ליד הקפיטריה יש ארגז מחזור כאשר הילדים קונים משהו בקפיטריה, הם זורקים את הפסולת שם", אמרה חן חמו. "פעם בכמה ימים אני או אורן ניגשים לקחת, הקצו לנו חדר עבור המשימה הזאת. אנחנו בקשר רציף עם תאגיד המיחזור אל"ה, יש לנו מחזורית בבית ספר ועושים את הכל על מנת לשמור על איכות הסביבה", הוסיפה חן חמו.

לדבריה, "יש לנו כמה מטרות לפרויקט, אנחנו לוקחים את כל הכסף שנאסף על מנת שנספיק לעשות מארזי מזון לנזקקים בעיר לקראת חג הפסח. בנוסף, אנחנו רוצים לעזור לילדים במימון המסע לפולין לאילו שידם אינה משגת". חן חמו הוסיפה כי "הפכנו להיות משוגעים לדבר, יש תחרות בין התלמידים שלי לבין התלמידים של אורן וכך אנו מגדילים את התוצר. אני מאמינה שצריך לשמור על העולם כי אין לנו עולם אחר".

אורן מידניק אמר כי "השנה החלטנו להתייחס לכך יותר לעומק. פוטנציאל המחזור הוא גדול מאוד ובכך אנו משיגים את המטרה הערכית שמירה על איכות הסביבה ולשמור על בית הספר נקי שזה הבית של התלמידים וגם את הפן הכלכלי. אנו קוראים מפה להורים לעזור לילדים ולתרום  על מנת להגיע למחזור ליעדים שהצבנו לעצמנו. יש לנו תמיכה מלאה מהנהלת בית הספר בתיכון ובחטיבות הביניים, אנחנו רוצים להנחיל את תהליך המחזור בכל בית בעיר במטרה להביא לעולם טוב יותר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות