צביקה ברוט והוריו
צביקה ברוט והוריו

בלעדי: הוריו של ראש העירייה ברוט על הבחירות המתוחות והניצחון הגדול

דוד וטובה ברוט בני ה-72 לקחו חלק פעיל בבחירות האחרונות ושכנעו תושבים ברחוב להצביע לבנם. בשביל אביו סגירת מעגל לאר שעבד 40 שנים בעירייה. על סרטון האיומים שקיבלה אמו אמרה כי "לא ציפינו שזה יגיע לרמות כאלה"

פורסם בתאריך: 19.11.18 09:14

הוריו של ראש העירייה הנכנס צביקה ברוט, דוד טובה בני ה-72, סיפרו היום (שני) בראיון בלעדי להשקמה בת ים על חודשי הבחירות המתוחים והתמיכה של המשפחה בברוט. ההורים לא ציפו שיהיה להם בן שעומד בראש עירייה, "ברגע שהודיע שירוץ ברשימת הליכוד לראשות העיר בת ים. שאלנו אותו אם הוא מוכן לכל ההשמצות ולדברים הלא נכונים שיספרו, הוא אישר לנו שכן ואיחלנו לו דרך צלחה".

בתקופה האחרונה יום השבת הפך לחלק מאוד חשוב בחייו של ברוט, הוריו שלא רואים אותו במהלך השבוע מחכים ליום המנוחה כדי להתראות עם בנם. "אין ספק שהפוליטיקה נכנסת לארוחות השישי במיוחד עכשיו שלא הצלחנו לראות את צביקה", אמרו הוריו. "שישי ושבת, זה הזמן היחיד שאנחנו מצליחים לשמוע את כל הסיפורים שעברו עליו השבוע כי ביום-יום, מאוד קשה להשיג אותו". לדבריהם, "האחיינים שלו מגיעים ורוצים לשמוע ממנו עוד, כולם מחכים לשבת לשמוע את הסיפורים".



מסע הבחירות שחצה את כל הקווים האדומים, במהלכו אף קיבלה טובה סרטון שמאיים על בנה, היא אמרה כי "לא ציפינו שזה יגיע לרמות כאלה. הלכנו להצביע בקלפי ושמענו כל כך הרבה לכלוכים לא נכונים ושקרים על הבן שלי שזה לא יאומן. צביקה צעיר, זו אולי העבירה הכי גדולה שלו, מעבר לזה הוא  נקי מכל רבב".

טובה יצאה בעקבות הסרטון בפוסט פומבי בפייסבוק שעורר הדים בעיר, "הייתי חייבת לצאת בפומבי כי זה הקש ששבר את גב הגמל. כאב לי על צביקה ועל שהוציאו את הסרטון הזה החוצה וזה הגיע אליי. זה היה באמת חמור לשמוע את המילים הללו וגם קשה, אבל גם ריחמתי על מי שהשתתף בסרטון הזה, מי שמדבר ככה הוא אדם מאוד אומלל וכעוס".

אביו של ברוט, דוד, אמר כי "הייתי במשך 40 שנים מנהל אגף החינוך בעירייה. קצת קשה להתרגל לכך שצביקה היום הוא ראש העירייה, אך ככל שעוברים הימים התואר המכובד הזה מתחיל להיתפס ועבורי אין דרך יותר מופלאה לסגור מעגל – הבן שלי הוא ראש העיר החדש במקום שבו נתתי לו את מירב שנות חיי".

 

דוד וטובה היו הפעילים מטעם מטה בנם במהלך מערכת הבחירות והסתובבו בין תושבי בת ים בכדי לשכנע אותם להצביע לברוט. טובה אמרה כי "יצאתי לשטח כמו פעילה רגילה, לרחובות, לחנויות ולקניונים. ישנם אנשים נחמדים בעיר וניסיתי לשכנע אותם להצביע לצביקה אך לא תמיד הצלחתי, אבל הכי חשוב – אמרתי שיצאו להצביע. זה היה מסע מאוד נחמד, צחקנו ודיברנו רבות. כשישבתי בפרלמנט עם כל הגמלאים שברגע שדיברו על הבחירות, שאלתי אותם במי הם תומכים ואחר כך חשפתי בפניהם שאני אמא שלו, כולם כמובן בירכו אותי".

לדבריו הוריו, "צביקה היה ילד טוב מאוד, מעורב חברתית, דובר מועצת התלמידים ואחרי הבית ספר יסודי הלך לישיבה התיכונית אדר"ת. הוא לא היה ממצטייני הכיתה, אבל גם לא עשה יותר מדי בלאגן. ילד ממושמע שהיה בתנועת הנוער בני עקיבא. לא חשבתי שזה יהיה החלום שלו להיות ראש העיר, אבל בגיל מוקדם מאוד הוא הראה מעורבות חברתית ופוליטית".

בהיותו נער בן 13, הזמין צביקה ברוט לחגיגת בר המצווה שלו את כלל שרי הממשלה, חברי הכנסת ראש הממשלה דאז יצחק שמיר, נשיא המדינה דאז חיים הרצוג ,הרמטכ"ל דאז רפאל איתן ואפילו את ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו, אלו כמובן לא הגיעו אך שלחו לברוט הצעיר מברקים עם שלל מתנות. "לא ידענו בכלל שהוא הזמין את כל האנשים הללו לאירוע הבר מצווה שלו, זה מראה על צביקה, כאשר הוא רוצה משהו הוא משיג אותו בכל דרך", אמרו הוריו.

תוצאות הבחירות הדאיגו את הוריו, "לא ציפינו שהפער יהיה כל כך גדול. אבל רצינו שצביקה כמובן ינצח בגדול, הוא הלך בדרך הישר והצליח לנצח – וזה המסר שלנו לכל התושבים".  הם הוסיפו כי "צביקה קיבל מנדט מהתושבים, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, ככה זה אצלנו במשפחה. רוצים להגיד תודה רבה לכל התושבים שהצביעו".

 

תגובות

5 תגובות
  1. בת ימית שבחרה ברוט!!

    הורים מקסימים. בהצלחה לצביקה ומקווה שילך בדרך הטובה
    ויצמיח את העיר לגבהים הראויים לה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בת ימי של חזון לצביקה ברוט בהצלחה לצביקה נחת להורים המחנכים היכולים מכול הלב כולנו לטובת בת ים

  3. כהן תקוה תושבת בת ים

    בהצלחה צביקה ברוט, בת ים יוצאת לדרך חדשה,
    ברכות להורים הגאים.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות