השר ישראל כץ מברך את צביקה ברוט

נתניהו, כץ וביטן: כך מגיבים בליכוד לניצחון הגדול של ברוט בבת ים

כחבר סיעת הליכוד בעיר ראש העירייה הנכנס צביקה ברוט זכה לתמיכה נרחבת מצד הליכוד. חברי הכנסת והשרים מטעם הליכוד מסרו תגובות על זכייתו

פורסם בתאריך: 15.11.18 12:55

ראש העירייה הנכנס צביקה ברוט זכה לתמיכה רחבה מחברי הכנסת במהלך קמפיין הבחירות. כמייצג סיעת הליכוד בעיר חברי המפלגה הארצית תמכו בו וחברי הכנסת מטעמה הגיבו על ניצחונו.

הראשון לברך את ברוט על הזכייה היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שדקות לאחר הכרזת הניצחון התקשר וברך, זאת למרות שלא תמך בו במהלך הבחירות ואף שיתף סרטון תמיכה ביריבו הפוליטי וראש העיר הקודם יוסי בכר. בנאום הניצחון  ברוט ציין את שיחת הפלאפון שקיבל מנתניהו, "ראש הממשלה ברך על ההישג והבטיח שיתוף פעולה מלא כדי לקדם את הסוגיות הבוערות על סדר היום של בת ים", אמר. נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק כי לחזק את הערים ולפעול למען התושבים".



שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הגיע בתום ספירת הקולות לבת ים לחגיגות הניצחון של ראש העירייה הנכנס. השר אקוניס העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה של השניים מהחגיגות בבת ים. השר אקוניס כתב כי "ראשי הרשויות החדשים כמו הוותיקים, ימשיכו לקבל את מלוא השירותים של משרד המדע והטכנולוגיה בראשותי לטובת התושבים. קבלו את צביקה ברוט, שנבחר הלילה לראשות עיריית בת ים. בהצלחה".

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "ברכתי את צביקה ברוט ראש העיר הנבחר של בת ים על נצחונו הגדול בבחירות ואיחלתי לו הצלחה בתפקידו. קבענו ישיבת עבודה ראשונה בעירייה, ובאותה הזדמנות נניח את אבן הפינה בתחנת הרכבת הקלה בבת ים, ע"ש של גיבור ישראל, המרגל אלי כהן הי"ד". במהלך קמפיין הבחירות של ברוט עלתה סוגיית דילוג הרכבת על תחנות בת ים. ברוט התחייב לטפל בנושא, כשהוא מרמז על חברות קרובה עם שר התחבורה.

ח"כ דוד ביטן מהליכוד שתמך בברוט לאורך כל הבחירות אמר כי "מההתחלה חשבתי שניתן ליצור שינוי בבת ים כי זה מה שהתושבים רצו ומההתחלה תמכתי בברוט. אני שמח מאוד שהוא נבחר אני חושב שיגיעו ימים טובים יותר לבת ים. האמנתי שהפער יהיה דיי גדול מכיוון שברוט קיבל את תמיכת רוב הסיעות בעיר. ראש הממשלה כבר התקשר לברך את ברוט, אחרי הכל הוא מועמד מטעם הליכוד. הייתה טעות של ראש הממשלה והוא תיקן אותה ישר אחרי".

ח"כ גדעון סער מהליכוד שתמך במועמדותו של ברוט לראשות העירייה ואף הגיע לבת ים ביום הבחירות בכדי ללוות את ברוט בסיורו בעיר. ח"כ סער אמר כי "שמחתי לתרום לניצחונו של ידידי צביקה ברוט ולניצחון הליכוד בבת ים. אני משוכנע שבחירתו של צביקה היא בשורה לעיר בת ים. צביקה הוא צעיר, דינאמי, ישר דרך- מסוג האנשים שכולנו רוצים כמותם בחיים הציבוריים. אעניק לו גם בהמשך כל סיוע שיידרש על מנת שיצליח ועמו תצליח בת ים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמי

    ברוט שתדע שהתמיכה המפלגתית של חבריך מהליכוד רק תפגע בך. זוז מהם דחוף הצידה הם תומכי שחיתות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנחנו תושבי בת ים תמכנו בברוט לאורך כל הדרך. בהצלחה אדוני ראש העיר עבודה רבה לפניך אבל אנחנו סמוכים ובטוחים שתצליח!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות