ברוב מוחץ: צביקה ברוט נבחר לראשות עיריית בת ים

ברוב של יותר מ-63% גבר המתמודד החדש צביקה ברוט, על יוסי בכר. צפו בנאום הניצחון בבניין העירייה. בכר: "כולי תקווה שהעיר שלי תמשיך לשגשג"

פורסם בתאריך: 14.11.18 00:16

צביקה ברוט זכה בבחירות לראשות עיריית בת ים בפער עצום של 27% , כך עלה הלילה (רביעי) מתוצאות ספירת הקולות. ברוט שהתמודד מול ראש העירייה לשעבר יוסי בכר, גרף יותר מ-63% מתוך כ-61 אלף תושבי בת ים שהצביעו. מערכת הבחירות בלטה בכך שהורגשה מתיחות רבה בין המחנות, פעילי שני המועמדים התווכחו, הכפישו ואף הגישו תלונות במשטרה. כ-29.5% מתושבי העיר בעלי זכות ההצבעה מימשו אותה היום לעומת 39% בסיבוב הקודם.

בנאום הניצחון שנשא ברוט בבניין העירייה, אליו הגיעו תומכיו הרבים שחגגו את הניצחון, ציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שהביע תמיכה בבכר, התקשר לברך אותו על ההישג. נתניהו הבטיח לברוט שיתוף פעולה מלא כדי לקדם את הסוגיות הבוערות על סדר היום של בת ים.

"אם יש מישהו שהטיל ספק בכוח של הבת ימים, מישהו שחשב שהבת ימים הם פראיירים, הלילה הוא כבר יודע: רק הבת ימים יחליטו. ממחר בבוקר, אין יותר מחנאות ואין יותר מלחמות – יש רק בת ים אחת שיוצאת לדרך חדשה", אמר ברוט בנאום הניצחון.

צפו בנאום הניצחון של צביקה ברוט:

 



בסיבוב הבחירות הראשון קיבל ברוט רק 30% מקולות והיה במקום השני אחרי בכר שגרף 35% מהקולות. הבחירות החוזרות נערכו בין שני המתמודדים שקיבלו את כמות הקולות הגבוהה ביותר בסיבוב הראשון, כיוון שאף אחד מהם לא הגיע ל-40% הקולות הדרושים לניצחון.

צפו בתושבים מבת ים חוגגים בבניין העירייה:

ברוט בן ה-38 שהיה אנונימי עד לפני כמה חודשים הפתיע את הציבור כשהכריז לפני תשעה חודשים יתמודד לראשות עיריית בת ים מטעם סיעת "הליכוד". המועמד החדש הצליח לסחוף אחריו חברי כנסת רבים שהביעו בו תמיכה פומבית רחבה בהם . רוב חברי מועצת העיר הצטרפו לברוט בסבב הבחירות השני, בהם אלי יריב, אורי בוסקילה, ירון לוי, צביקה רובין, וקטי פיאסצקי.

ברוט הוא עיתונאי ויועץ תקשורת ובוגר בני עקיבא בבת ים. לאחר שירותו הצבאי בגלי צה"ל, סיקר תחומים שונים במהלך השנים לידיעות אחרונות. בשנת 2008 נבחר ברוט על ידי המגזין הבינלאומי "פורבס" כאחד הצעירים המשפיעים בישראל עד גיל 40.

יוסי בכר מסר כי "אני מודה לכל תושבי בת ים האהובים על קדנציה נהדרת שבה קידמתי את העיר למקום הראשון בגוש ותנופת התחדשות בכל רחבי העיר. אני מודה לכל התומכים והפעילים הרבים שסייעו לי. כולי תקווה שהעיר שלי תמשיך לשגשג ולהתפתח גם בשנים הבאות. אמשיך להיות למען תושבי העיר שהיא כל חיי".

בעקבות תוצאות הבחירות אמרה חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג: "זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות. חיכיתי חמש שנים לרגע הזה".

חבר המועצה ירון לוי, שהודיע על תמיכתו בברוט זמן קצר לפני הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה, אמר: "אני מאוד מתרגש, אחרי 15 שנים שאנחנו תחת שלטון כזה או אחר, החלטנו לקחת את המושכות עם התמיכה של הצעירים ושל כל מי שלקח חלק, אלי יריב, ואורי בוסקילה, וכל מי שלקח חלק היה פסיפס בתמונה אחת שאנחנו רואים אותה עכשיו. כל מה שהבטחנו יקרה, ואנחנו נדאג להוביל פוליטיקה חדשה ושקיפות. נחזיר את העיר לתושבים. מחר יהיה שחר חדש לעיר ולמדינה".

צפו: חגיגות הניצחון במטה ברוט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבנר שקרצ'י

    מאחלים לצביקה ברוט הצלחה בניצחונו להוביל את העיר לשגשוג החזרתה עטרה ליושנה קדימה לעשיה מוצלחת אושר ושמחת חיים תשרור ברחובות בת – ים
    מאבנר שקאצ'י ומשפחתו

  2. אפי

    תחילת הסוף של ביבי נתניהו.תם עידן ..אדון ביבי רוב מצביעי הליכוד כבר לא מסוגלים לראות אותך..חסר ביצים מזניח את תושבי הדרום.ברוק נבחר על אפך וחמתך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות