"בחיים לא התרגשתי ככה מתספורת": סמיון גילח את שערו להזדהות עם ילד חולה סרטן

חבריו של תלמיד בן 13 המתמודד עם מחלת הסרטן החליטו להזדהות ולגלח את שיער ראשם. כוכב הרשת מבת ים לא הצליח להישאר אדיש

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:34

הגולשים באינסטגרם בטח שמו לב שסמיון גרפמן כוכב רשת ואיש צוות ה"הצנרת" של גיא לרר, מסתובב כבר כמה ימים עם קרחת. מתברר שגרפמן מבת ים, החליט לגלח את שיער ראשו כהזדהות עם ילד חולה סרטן.

הכל החל כאשר בבית הספר "כפר אדומים" שבמעלה אדומים, התארגנה קבוצה של 25 ילדים בני 13 שביקשו למוך בחברם אליהו שמואלי שחלה בסרטן, ולגלח את שיער ראשם לשם ההזדהות. החברים הצטלמו והעלו את התמונה לרשת, ומי שנתקל בסרטון ולא נשאר אדיש היה גרפמן שהחליט גם הוא להצטרף למחווה.



 

"כשראיתי את הילד ישר חשבתי על הילדים שלי, יש לי ילד בן 14, ואני תמיד חושב שזה יכול להיות במשפחה שלי", אומר גרפמן, "הדברים פתאום מקבלים ערך. כולנו מתעסקים בשטויות ובמרדף אחרי יותר כסף, אבל כשנתקלים בסיפור כזה מתחילים להעריך את הדברים הבסיסיים".

"מדובר בבית ספר משולב לילדים חילוניים ודתיים, ואני חושב שהעובדה הזאת היא אחד הגורמים לזה שהילדים רוחניים ומסתכלים על דברים בסיסיים ובאים לעזרת חברם", הוסיף גרפמן, "אלה ערכים שצריך להנחיל לילדים מגיל קטן. היום מלמדים ילדים בבית ספר לנצח בתחרויות במקום להראות תמיכה באחר – זה הניצחון האמיתי".

את שיער ראשו של גרפמן גילח לא אחר מאשר הילד החולה סרטן, ולאחר שסיים אמר לו גרפמן בעיניים דומעות: "בחיים לא התרגשתי ככה מתספורת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות