בת מצווה. אילוסטרציה: שאטרסטוק
בת מצווה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

כך התגייסו תושבי העיר לחגוג בת מצווה לילדה להורים במצוקה

זוג נכים ביקשו לחגוג לבתם בת מצווה, אלא שבעקבות מצבם הכלכלי הקשה כמעט ויתרו על החלום

פורסם בתאריך: 6.11.18 15:08

"ההורים בכו כי כאב להם שהם לא יכולים לחגוג לה, והחלטתי שאנחנו לא ניתן להם לבכות בגלל דבר כזה. התקשרתי לחבר שלי והוא כמובן מיד הסכים. אני מאוד רגיש למצב הנכים, גם הבן שלי נכה ואני יודע כמה קשה לחיות עם הקצבה מביטוח לאומי", כך מספר תושב בת ים, המבקש להישאר בעילום שם, שהתגייס ויחד עם חבריו הצליחו לארגן הפקה למסיבת בת מצווה לילדה לזוג נכים, תושבי העיר.

ההורים שאינם מסוגלים לעבוד מתמודדים עם מצוקה כלכלית קשה וחיים מקצבה של 2,200 שקלים לכל אחד מהם. לא פעם נאלצים לפנות לארגוני צדקה ועמותות המחלקות סלי מזון. כך הכירו את תושב העיר, פעיל חברתי שמסייע ללא מעט נזקקים בעיר. הם סיפרו לו שבתם בת ה-12 אמורה לחגוג בת מצווה, אלא שאין להם את היכולת לארגן לה מסיבה.

באותו הרגע, כך מספר הפעיל, הוא החליט שהוא יארגן לילדה מסיבת בבת מצווה. הוא פנה לחברו שמנהל לופט לאירועים קטנים בבת ים וראשון לציון, ובעל הלופט מיד נרתם למשימה. יחד הם פנו לתושבי העיר, חברים ומכרים נוספים, וכל אחד מהם תרם: ממתקים, שתייה, די.ג'יי וגם שמלה לכלת בת המצווה. כולם ביקשו להישאר בעילום שם, רק הסכימו לספר שהם מאוד נרגשים לקראת האירוע, שצפוי להתקיים ב-18 בנובמבר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות