יוסי בכר וצביקה ברוט
יוסי בכר וצביקה ברוט

בת ים יוצאת לסיבוב שני בבחירות לראשות העיר: יוסי בכר מול צביקה ברוט

אחרי המאבק שהגיע לשיאו כיממה לפני הבחירות סביב לתמיכת הליכוד, ראש העיר יוסי בכר והעיתונאי לשעבר צביקה ברוט ייאלצו להמתין לסיבוב השני שיתקיים ב-13 בנובמבר

פורסם בתאריך: 31.10.18 07:42

אחרי מערכת בחירות שהגיעה לשיאה ב-48 השעות האחרונות עם תמיכה של ראש הממשלה ביוסי בכר ראש עיריית בת ים ושאר מפלגת הליכוד תומכת בצביקה ברוט, מסתמן כי אלו השניים שילכו בעוד שבועיים לסיבוב שני של בחירות לאחר שיוסי בכר, ראש העיר המכהן, לא הצליח לזכות ביותר מ-40% מקולות הבוחרים והגיע ל-35% וברוט ל-30%.

כעת נותר לחכות מי מהם יצליח לגייס את שאר תושבי בת ים שהצביעו לארבעת המועמדים האחרים בעיר: צביקה רובין, אורי בוסקילה, ירון לוי, קטי פיאסצקי, וכמובן אלי יריב, ולגייס אותם לבחור דווקא בו, כשהפעם לא יהיה יום שבתון בעיר בת ים.

יהיה מעניין לעקוב גם אחרי התמיכה שמקבל כל אחד מהם מהליכוד: בכר שקיבל תמיכה מרה"מ בנימין נתניהו וברוט שקיבל תמיכה מגדעון סער וסניף הליכוד המקומי.



מחכים בבניין העירייה לתוצאות האמת של הבחירות (צילום: אביחי חיים)

תגובות

7 תגובות
  1. אבי כהן

    אלי יריב יתמוך בברוט בגלל שהוא שונא את לחיאני והאיש שלו בכר.עם הקולות שלו ברוט יבחר.

  2. עדי

    הלוואי שלא יבחר בכר. נמאס כבר לשלם בעיר כבת ים את הארנונה הגבוהה בארץ!! הוא ולחיאני הכניסו את העירייה ללוב של 2 מיליארד שקל, ואנחנו האזרחים משלמים… נמאס!

  3. גלית

    לא פעם ראשונה שכתבתי תגובה. זו אין לי בעיה שלא תפרסמו ממש לא נראה לכם שאביה פעם שניה ? אולי עוד אחד רשם אותו הדבר אך לא אני בדקו שוב

  4. בכר מריונטה של לחיאני וכולם מושחתים! ברוט הכי פחות גרוע!

    בכר מריונטה של לחיאני וכולם מושחתים! ברוט הכי פחות גרוע!

  5. לא אמרנו נואש

    יש תקווה לבת ים לראש עיר חדש עם קואליציה שתרחיק ממוקדי הכוח את אלה שכבר שנים עושים בעיר כבביתם והביאו
    אותה לתהום עמוקה ולשוקת שבורה. מקווה שתושבי העיר יכריעו בצורה ברורה בקלפי שהם בעד שינוי ובעד טובתם וטובת העיר.
    אני מצביע לברוט.

  6. יוסי

    לא מאמין שהליכוד בבת ים שוב מעז להרים את ראשו… אחרי שהרס את בת ים עד היסוד משך 10 שנים רצופות בתקופתו של יהושוע שגיא… ורק תודה לאל ששלח לנו את שלמה לחיאני שהחזיר לעיר את האמון בעצמה… בעמל רב… לא מאמין שתושבי בת ים רוצים להחזיר את הליכוד שוב לראשות העיר… מה הזיכרון שלכם כל כך קצר… שכחתם כבר איך בת ים הפכה לשם גנאי בכל מקום בארץ… אנשים ממש התביישו להגיד שהם מבת ים בלי לעורר גיחוך… כל מי שהייתה לו אפשרות עזב את בת-ים כל עוד נפשו בו… כל זה היה במשמרת של הליכוד… רוצים להחזיר את בת ים 20 שנה אחורה?

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות