רפאל ברנז: "זייפו מכתב תמיכה שלי. אל תגררו אותנו למריבות"

לפני כניסת השבת נתלו שלטים מחוץ לבתי הכנסת המודיעים על תמיכתו של רפי ברנז, המתמודד למועצת העיר מטעם ש"ס, על תמיכתו בצביקה ברוט לראשות העיר. ברנז, שמזוהה עם בכר, המתין לצאת השבת ויצא בהכרזה מצולמת. ומה אומר על כך ברוט? "רפי ואני בקשרים הדוקים ויש לנו תיאום שקט עם הנהגת ש״ס מאחורי הקלעים"

פורסם בתאריך: 28.10.18 15:40

המתמודד למועצת העיר בת ים מטעם ש"ס, רפאל ברנז, יצא בהודעה דרמטית מצולמת: "זייפו את תמיכתי בצביקה ברוט". מנגד, טוען כי הגיע לתיאום "שקט" עם הנהגת ש"ס וכי אינו מרחיב בנושא כדי למנוע איומים נגד מי שמביע בו תמיכה.



הסערה התורנית במערכת הבחירות המקומית החלה ביום שישי האחרון, לאחר שנתלו שלטים מחוץ לבתי הכנסת בעיר לפיהם רפאל ברנז, מועמד למועצת העיר שמזוהה עם תמיכה בראש העיר יוסי בכר, תומך דווקא בברוט לראשות העיר. זאת, באמצעות פרסום מכתב המלצה שעליו חתום ברנז. הכרזות נתלו ממש לפני כניסת שבת, והוסרו מיד על ידי פעילי ש"ס.

בנוסף, כבר בצאת השבת פרסם ברנז סרטון וידאו בעמוד הפייסבוק שלו, שבו הצהיר כי: "עשו מעשה שלא יעשה וזייפו מכתב שלי עם תמונה שלי שאני תומך בצביקה ברוט, זה שקר וכזב. אנחנו תומכים ביוסי בכר לראשות העיר ובתנועת ש"ס למועצת העיר".

צילום מסך של תומכי ברנז המוחים כנגד שלטי התמיכה בברוט

ברנז מסר היום (ראשון) בתגובה: "לפני שנה וחודשיים פנה אלינו צביקה ברוט ואמר שהוא רוצה להתמודד על מכרז רציני בעבודתו וביקש לקבל ממני מכתב המלצה. נתתי בשמחה. לצערי, לקחו את המכתב והפכו אותו למכתב תמיכה בראשות העיר. אנחנו מכבדים את כולם והשתדלנו לא להיכנס למחלוקת ולמריבות וכואב לי מאוד שהשתמשו בנו".

על הטענות כי מי שעומדים מאחורי הכרזה הם צעירי ש"ס אמר ברנז: "ש"ס היום מאוחדת מתמיד. את המודעה לא הוציאו פעילי ש"ס, אנחנו מכירים את הפוליטיקות ואת כל מכבסות המילים. מחר אני יכול באותה צורה להוציא מודעות שצעירי מפלגות הליכוד, בת ים אחת וכו' תומכים בש"ס, אלו שיטות ישנות שלא עובדות בשנת 2018. אני אוהב את כולם, מכבד את כולם ומבקש לא לגרור אותנו למלחמות שלא קשורות אלינו ובפרט לא להשתמש בשם שלנו".

 

מהליכוד נמסר בתגובה כי ״הפרסומים לא יצאו מטעמנו, אלא ממטה נפרד של אנשי ש״ס התומכים בצביקה ברוט לראשות העיר. מדובר במטה המונה מאות תומכים מש״ס, אשר העבירו את תמיכתם לצביקה ברוט לראשות העיר. לדבריהם, הפרסום הינו אמת לאמיתה והם עומדים מאחוריו. תנועת ש״ס בבת ים מפוצלת: חלק בראשות רפאל ברנז תומך ביוסי בכר, וחלק גדול מפעילי השטח תומך בצביקה ברוט. פעילי ש"ס מכבדים את רפאל ברנז ולדבריהם הוא נציג ציבור נפלא, ובמסגרת ההסכם עם הליכוד הם מתכוונים להצביע לו למועצה. המכתב שהם פרסמו הוא מכתב אמיתי שרפאל ברנז הוציא לתמיכה בצביקה ברוט לפני כ-10 חודשים, לקראת מינויו כדירקטור במועצת המנהלים של ארגון בינלאומי. התאריך מופיע על המכתב, וגם מצוין שם במפורש שהמודעה היא מטעם תומכי ש״ס העיר, ולא מטעם רפאל ברנז, כך שאין פה שום הטעיה״.

צביקה ברוט עצמו סירב להתייחס לנושא ואמר רק כי ״רפי ואני בקשרים הדוקים ויש לנו תיאום שקט עם הנהגת ש״ס מאחורי הקלעים. מעבר לזה אני מכבד את בקשתם שלא להרחיב בנושא עד לאחר הבחירות, כדי למנוע איומים והפחדות נגד חברי מועצה או פעילים. אני מאחל לכולם יום הצבעה מוצלח״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות