סדקים בצלעות וזעזוע מח, אך החתונה חייבת להמשך צילום: עצמי)
סדקים בצלעות וזעזוע מח, אך החתונה חייבת להמשך צילום: עצמי)

בדרך לחתונה, מעורבים בתאונת דרכים

רכב הלימוזינה שהיו בדרכו לבת ים לאסוף את הכלה, היה מעורב בתאונת דרכים, כל זה לא עצר את כולם מלרקוד עד אור הבוקר

פורסם בתאריך: 21.10.18 09:08

יום החתונה הוא אמנם יום מרגש, אך גם כזה שטומן ברובו התרגשות רבה, חיובית ושלילית, הלחץ להספיק את הכל, לצאת מדהים בתמונות, לחייך כל הזמן, לקוות שכל האורחים יגיעו ושהכל יעבוד כמו שצריך, אך כל זה מתגמד לעומת "החוויה" שעבר החתן יחד עם חבריו בדרך לאיסוף הכלה כשהחבורה היתה מעורבת עם לימוזינת החתונה בתאונת דרכים לא קלה.



בשבוע שעבר, בצהרי היום בשדרות קק"ל, נהג הלימוזינה נכנס ברכב לפניו בחוזקה וכתוצאה מכך נפגעו החתן, השושבינים והשושבינות שהיו בדרכם לאסוף את הכלה מהמלון, כאשר הלימוזינה נהרסה לחלוטין. החתן סיפר להשקמה בת ים: "עברנו תאונה קשה מאוד כאשר אני ואחת מהשושבינות עפנו מצד אחד לצד השני של הרכב. כתוצאה מהמכה הקשה פתחתי את הראש ולאחר האירוע התברר שאני סובל גם מזעזוע מוח. השושבינים שלי גם סובלים עד עכשיו מכאבים, כאשר אחת מהשושבינות עם סדק בצלעות, ואחד מהשושבינים עם נקע ביד וכולם עם כאבים רבים".

צוות איחוד והצלה בת ים-חולון הגיע למקום, טיפל בנפגעים והורה להם להתפנות לבית החולים, אך אף אחד לא היה מוכן לעשות זאת. "יש לי חברים הכי טובים שיש, הם ידעו שהם נפגעו לא קל והכאבים התגברו ככל שעברו השעות, אך אף אחד מהם לא רצה ללכת למיון. תכננו את החתונה הזאת שנה שלמה על מנת שהכל יעבור כמו שצריך וגם התאונה הלא פשוטה הזאת לא שברה אותנו וחגגנו עד אור הבוקר את היום השמח בחיי ובחיי אשתי".

נזק רב ללימוזינה (צילום: עצמי)

נזק רב ללימוזינה (צילום: עצמי)

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות