קריסטיאן בוגודלני אלוף הארץ לריקודים סלוניים יחד עם בת זוגתו נטע קליגר
קריסטיאן בוגודלני אלוף הארץ לריקודים סלוניים יחד עם בת זוגתו נטע קליגר

נמצא פיתרון לאלוף הארץ בריקודים סלוניים: "ההורים חייבים לעמוד על שלהם"

קריסטיאן בוגודלני בן ה-9, אלוף הארץ בריקודים סלוניים חזר להתאמן לאחר התערבות מצד גורמים בעירייה

פורסם בתאריך: 16.10.18 10:43

ניצחון גדול לתושב הקטן. אמש (שני) נערכה שיחה בין אימו של קריסטיאן בוגודלני בן ה-9, אלוף הארץ לריקודים סלוניים מינה, לבין מחזיקת תיק החינוך, אסתר פירון בו האחרונה בישרה כי בנה יכול להירשם לחוג.


כזכור, "השקמה בת ים" חשף כי על אלוף הארץ לריקודים סלוניים נאסר להתאמן בשל אי תשלום תל"ן של אחותו בגן, מה שיצר חוב לאם לכאורה ולאי השתתפותו של קריסטיאן בן ה-9 בחוג במתנ"ס הבונים בעיר, כשהדבר אסור על פי חוק.

"האמת אני מרגישה סיפוק אדיר. זה מאוד מספק שהצלחנו לנצח את המערכת הזו", אמרה מינה בוגודלני לאחר הבשורה, "יש חוקים ולא ייתכן שמישהו שם מחליט שהוא לא יעבוד לפי החוקים. מה שמבאס אותי מאוד שזה לקח כל כך הרבה זמן, זה לקח מאיתנו חודש וחצי של מאבק, ההתכתבויות, טלפונים, מסרים. הגענו למצב שאנו מארגנים הפגנה מול העירייה ואז אתמול הגיע הבשורה".

האם הוסיפה: "הייתי צריכה לערב את "השקמה", דבר שהוביל להופעה בטלוויזיה, וכל זה רק כדי שאנשים יעשו את העבודה שלהם כמו שצריך. הילד שלי סבל חודש וחצי בלי אימונים בגלל אטימות של המערכת".

על התקדים שיצרה הגיבה: "חשוב לי להבהיר לכל ההורים שנמצאים במצב דומה, אל תפחדו לעמוד על שלכם, תדעו שאנחנו חיים במדינת ישראל, ופה עדיין יש ערך לחוקים. ב- 3 לנובמבר אנחנו נצא לתחרות ארצית שתתקיים בבת ים ונקווה שהחודש וחצי האלה לא עשו נזק רב מדי ועכשיו זה זמן מעולה לחזור לאימונים בכל הכח".

איריס פרדלין הפעילה החברתית ומתמודדת ברשימה של צביקה רובין, שליוותה את המשפחה, סיכמה: "מקווה מאוד שעיריית בת ים תפסיק להתנות שירות בשירות, שזה אסור לפי החוק. ישנם הרבה הורים שנתקלים באותה בעיה יום יום, אני מצפה שעיריית בת ים תפיץ במקומות הנדרשים שתוכנית תל"ן זו תוכנית רשות ולא חובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות