חולדה ברחוב בלפור בת ים
חולדה ברחוב בלפור בת ים

בעיית החולדות במרכז העיר לא נעלמה, צפו:

העירייה אמנם יצאה במבצע הדברה רחב הקפים, אך תושבים עדיין נתקלים בחולדות באמצע העיר. העירייה: "בימים אלו מתבצע השלב השני של מבצע הדברה רחב ההיקף"

פורסם בתאריך: 2.10.18 17:09

עיריית בת ים שהחליטה להתגייס ולטפל בבעיית החולדות, הדבירה כאמור איזורים רבים בעיר בהם מתקיימות עבודות הרכבת הקלה, כשהמבצע רחב ההיקף זוכה לכינו "החלילן מהמלין". הבעיה אינה שמורה רק לבת ים, וגם בעיר תל אביב בה מתבצעות עבודות הרכבת נרשמות תלונות רבות מצד תושבים מודאגים כשגילו שהחולדות המבוהלות עזבו את מערכת הביוב ועלו אל פני האדמה.



מבצע ההדברה חלש על איזורים מרכזיים בעיר, משדרות ירושלים ועד רחוב יוספטל, וכלל גם את איזור הטיילת, גן הניצחון, ומרכז-מערב העיר והיה אמור לפתור את הבעיה. אך החולדה שידועה בפיקחותה עדיין לא הוכחדה סופית מהמרחב הציבורי ולמרות מאמצי העירייה, עדיין התופעה קיימת.

בוידאו שהגיע למערכת "השקמה בת ים" אותו צילם תושב העיר אייל מלכי, נראית חולדה גדולה כשהיא מתרוצצת ברחוב בלפור פינת שדרות העצמאות. מלכי מספר כי זו לא הפעם הראשונה בה הוא נתקל בחולדות חסרות פחד באיזורו, ואף קורא לעירייה לשוב ולבצע הדברות נוספות לרווחת התושבים.

עוד באותו נושא:
לא נעים להכיר: חולדת החוף – החולדה שמכה בבת ים

מבצע "החלילן מהמלין": עיריית בת ים נלחמת בעכברושים

בתגובה נמסר מעיריית בת ים: "בימים אלו מקיימת עיריית בת ים את השלב השני של מבצע הדברה רחב ההיקף כנגד מזיקים ומכרסמים, במסגרתו צפויים להדביר אזורים נרחבים ברחבי העיר, ובין השאר, את האזור צומת הרחובות בלפור-העצמאות".

"ללא כל קשר למבצע, אנו נדאג להדביר את האזור באופן מיידי, ובמקרה ומתגלות חולדות או כל סוגי מזיקים אחרים יש לדווח למוקד העירוני 107 ולמקום ישלח צוות הדברה. במקביל אנו קוראים לתושבים לבצע ניקיון בחצרות הפרטיות, לגזום צמחיה, לוודא שאין מקורות מים עומדים ולכלוך המהווים גורמי משיכה עבור מכרסמים וזוחלים".

צפו בסרטון:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות