קשישים על טיילת בת ים (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
טיילת בת ים (שאטרסטוק)

נציגי גיל הזהב מסתערים על הבחירות: ״היחס אלינו נורא״

המועמדים לראשות העיר מתחילים לצרף גם מועמדים מבוגרים יותר לרשימות, במטרה שאלו יהיו האחראים על רווחת הקשישים בבת ים

פורסם בתאריך: 27.9.18 11:47

הבחירות בבת ים מתקרבות והמועמדים בעיר ממשיכים לפעול במרץ ולחשוף בחלקים את רשימתם המלאה למועצת העיר. בתזמון מקרי פרסמו היום (חמישי) צביקה ברוט וצביקה רובין, לחוד כמובן, את מועמדי הגיל השלישי לנבחרתם למועצת העיר כאשר שני המועמדים לראשות העיר בת ים לוקחים את האוכלוסייה המבוגרת בעיר בכובד ראש ומעניקים לה ייצוג הולם.



צביקה ברוט צירף את עליזה וסרמן יחד עם יורם חמי לרשימתו למועצת העיר של מח"ל על מנת שיובילו את הטיפול בגיל השלישי בבת ים. יורם הוא חלק מההנהלה הראשית של מד״א וראש מחלקה בכיר בארגון שפרש לגמלאות ועליזה מוכרת מאוד כמתנדבת וותיקה בביטוח לאומי, נשות הדסה, ארגון יד ביד ושימשה בעברה כיו"ר ועד עובדי המועצה הדתית בעיר ויצאה למאבקים עבור זכויות העובדים.

ברוט יחד עם ליזה וסרמן ובעלה יורם חמי

ברוט יחד עם עליזה וסרמן ויורם חמי

"לא סופרים את הגיל השלישי בבת ים", הדגישה עליזה וסרמן. "לא מיידעים אותנו בזכויות שלנו שמגיעות לנו ולכן צריך להקים צוות שיפעל על מנת שהמידע יגיע לקשישים. לרבים מהאוכלוסייה הקשישה אין יד מכוונת או עזרה, יש קשישים שהם גלמודים ונמצאים מול המערכות הציבוריות השונות ומתקשים מאוד. אין לנו מספיק פעילויות לגיל שלנו והתחבורה הציבורית בעיר היא על הפנים והתדירות היא נוראית", היא מתרעמת ומבהירה, "הקשישים לא צריכים ללכת דווקא למתנ"סים אלא דווקא שיהיו חוגים קרובים לבית לעבודות רקמה, עבודות יצירתיות ולא להושיב אותם או לעשות התעמלות וזהו. צריך לתת לנו הרצאות שמעניינות אותנו ובשנים הללו להעניק לנו את העונג זה מה שצריך לעשות. כמו גם חיבור של האוכלוסייה הצעירה של העיר לתושביה הקשישים וצריכים להיות הרבה יותר שיתופי פעולה בנושאים הללו מניסיון זה מחייה מחדש את הקשישים", ומדוע חברה לברוט, וסרמן טוענת כי, "דם חדש וצעיר לעיר כמו צביקה ברוט יתרום רבות לעיר ולאוכלוסייה המבוגרת בעיר".

 

גם צביקה רובין הציג את המועמדת שלו לגיל השלישי  –  דינה אחון, גם היא מתנדבת רבות ואף מציין כי היא ממוקמת במקום הרביעי ברשימה מה שמראה, לטענתו, על חשיבותו לגבי האוכלוסייה המבוגרת בעיר: "אין התייחסות מיוחדת לאוכלוסיית הגיל השלישי והפנסיונרים בבת ים", היא מדגישה גם היא, "אני לא רואה שמציעים לנו דברים, מתחשבים בנו ומקלים עלינו את החיים. אפשר להגיד שלא סופרים אותנו ברגע שאנחנו מגיעים לגיל השלישי. צריך שיהיה לנו הרבה פעילויות ומתנ"סים וחוגים מעניינים שעונים על הגיל הזה ולתת לנו הרבה יותר התייחסות ואני מדברת לכל התושבים בבת ים שצריכים להתעורר. אנחנו צריכים לחיות את השנים שנשארו לנו בנחת וברווחה אמיתית. צביקה רובין מתכוון למה שהוא אומר ואני חושבת שהוא יעשה שינוי מהותי בעיר וצריך לתת לו את הקרדיט על כך".

צביקה רובין עם דינה אחון

צביקה רובין עם דינה אחון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יעקב

    כל הכבוד לצבי רובין!! נותן מעצמו לעיר כל כך הרבה….מאמינים בך רובין!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות