ירון לוי וסלבה ביברגל
ירון לוי וסלבה ביברגל

המצטרף החדש לרשימתו של ירון לוי: כוכב הלהיט ״גאליס״

המתמודד לראשות העירייה החליט להתחזק בשחקן סלבה ביברגל במטרה להחיות את חיי התרבות בעיר

פורסם בתאריך: 25.9.18 16:26

סלבה ביברגל, טובל את הטבילה הראשונה שלו בפוליטיקה המקומית ומצטרף לרשימתו של המועמד לראשות עיריית בת ים ירון לי. ביברגל בן 58 ונשוי לאלבינה, הוא אב לשלושה, וסב לשניים וכבר 22 שנים שהוא מככב על המסך, מסדרות ילדים (גאליס) ועד דרמות בפריים טיים לצד יהודה לוי (איש חשוב מאוד) וכמובן גם בהצגות תיאטרון שונות. 

ביברגל עלה לישראל ב-1996 מלטביה כשהוא בן 35 ומיומו הראשון התגורר בעיר בת ים. הוא שיחק בתיאטרון "גשר" ותיאטרון חיפה והשתתף בלמעלה מ-30 סדרות ביניהן "מרחק נגיעה", "מתים לרגע", "דובדבני וקובאץ", "כיפת ברזל", "עבודה ערבית" ועוד.

ביברגל במרכז, מתוך המחזמר "גירגורי עלייתו ונפילתו"

ביברגל במרכז, מתוך המחזמר "גירגורי עלייתו ונפילתו"

ביברגל מסביר על המהלך המפתיע לחבור לחיים הפוליטיים "כמי שעוסק מרבית חייו במשחק, שאיפתי להחיות ולקדם את חיי התרבות בעיר בת-ים. מגיע לבת-ימים לצרוך וליהנות מתרבות", ביברגל שואף להפוך את בת ים למובילת תרבות, ולקדם את התאטרון בעיר בדיוק כמו בתל אביב וחיפה בהן שיחק שנים רבות, "הנגישות צריכה להיות באותה הרמה הקיימת בערים גדולות אחרות. אשמח שצעירים ייחשפו לתיאטרון ולאמנות גבוהה, אך לשם כך היא צריכה להיות מונגשת להם וקרובה לבית".

נראה כי בעיר שבה לקול הרוסי יש חלק מכריע בבחירות, כל מועמד לראשות העיר צרף לעצמו נציג מהקהילה, והפעם זה תורו של ירון לוי שציין, "אני גאה ושמח על הצטרפותו של סלבה לנבחרת שלנו. מדובר בכוח משמעותי שהוא מביא עימו עם זיקה לשורשי תרבות עמוקים של תרבותיות מזרח אירופאית ענפה ותרבות ישראלית עכשווית", אמר לוי כשהוא רומז על המהלכים שהוא מתכנן בתחום חיי התרבות בבת ים, "אין מי שלא נתקל בסלבה בתפקידיו השונים על המרקע, מימיו הראשונים פה בארץ ועד היום. כתושבי בת-ים מאז ומעולם, אנו מקווים ומצפים, שיחד, נוכל להוביל מהלכים שונים משמעותיים הנוגעים לתחום התרבות והבילוי בעיר בת-ים".

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות