תושב העיר תיעד: סוכה מפורקת ולכלוך בגינת עמידר המשופצת. צפו:

צעירים מהשכונה בנו סוכה מקורות עץ שפורקה. התוצאה: לכלוך, עצים ומסמרים בערב החג, בגינה שאליה מגיעים ילדי השכונה

פורסם בתאריך: 23.9.18 10:12

(עדכון: 16:30) עיריית בת ים, המבצעת שיפוצים ברחבי שכונת עמידר, חידשה ושידרגה את הגינה בשכונה ברחוב השלושה. אלא שבמהלך סוף השבוע בנו צעירים סוכה במקום שלאחר זמן קצר פורקה. התוצאה: לכלוך וקורות עץ זרוקות לצד מתקני השעשועים. יצויין, כי בעקבות הפרסום ב"השקמה בת ים" המפגע פונה על ידי עובדי העירייה.

מוקדם יותר פורסם היום (ראשון) כי לקראת חג הסוכות הקימו תושבים מהשכונה סוכה בשטח הגינה. הסוכה נבנתה מקורות עץ ישנות והסוכה הייתה לא בטיחותית. בעקבות כך, טוענים תושבים במקום, עיריית בת ים פירקה את הסוכה ביום שישי, אולם העצים והמסמרים נותרו זרוקים במקום. תושבי השכונה זעמו על כך שהסוכה לא פונתה: "הילדים בשבת שיחקו ליד מסמרים ועצים ישנים ונראה שבעצם לאף אחד לא אכפת, גם לא מהלכלוך והזוהמה שיש בגינה".

צפו: כך נראית הגינה בערב חג הסוכות:

 

אליהו אלבס, תושב השכונה ופעיל חברתי בעיר, שצילם את המקום, סיפר: "אני מאוד מאוכזב. התמונות האלה מדברות בעד עצמם וזה רק מחזק הטענה של התושבים שיש הזנחה בשכונה. לאור פניותיי הרבות ברוך השם, העירייה לקחה את היוזמה ועשתה דברים יפים בגינה, אבל חשוב לדאוג למקום גם לאחר העשייה, בפרט כאשר ראש העיר מצטלם בגאווה רבה לצד גינת השלושה המשופצת, שאגב לא הסתיימה כי אין עדיין הצללה למקום. אין ספק שלהשאיר גינה מלוכלכת בערב חג בפרט לאחר שבת זו בעיה שהעירייה צריכה לדאוג לה".

יחד עם זאת, מדגיש אלבס כי "חשוב גם שהתושבים יבינו שיש מי שדואג ורוצה לשנות לטובה למענם, אבל אם הם לא ידאגו לשמור על כך אז זו בעיה בפני עצמה וחבל".

תגובת עיריית בת ים טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. השכנה ממול

    ככה לא נראית הגינה – ככה נראית עיריית בת-ים
    פרצופה האמיתי והמכוער נמצא בפינות נסתרות, לשם לא מגיעים פוליטיקאים כדי שיצלמו את החיוכים האוויליים שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות