חניית הנכים או רחבת ריקודים

רחבת ריקודים במקום חניית נכים: "רוקדים לנו מול הפרצוף"

קהילת הנכים בבת ים זועמת: חניית הנכים בטיילת בת ים משמשת כרחבת ריקודים המונית. העירייה: "כמובן שלפני בחירות רוצים לעורר מהומה רבה על לא מאומה"

פורסם בתאריך: 20.9.18 16:23

מתחם החניה שמול קפה ג'ו בטיילת בת ים עובר מדי מוצ"ש הסבה והוא משמש להרקדות המוניות לתושבי העיר. המתחם שיועד לחניות נכים נתפס על ידי רקדנים. מה עושים בינתיים הנכים שמעוניינים לנפוש גם הם בטיילת? ממשיכים לחפש נואשות אחרי חניה.

מוצ"ש בטיילת בת ים מביאה אל המקום מאות מתושבי העיר שבאים להינפש לצד החוף. התפוסה מלאה וחיפוש אחרי חניה במקום עלול להיות מתיש ומעצבן במיוחד. מתחם החניה שמול קפה ג'ו בא לפתור את בעייתם של הנכים ולנסות להקל עליהם במציאת מקום חניה ולאפשר גם להם ליהנות מהפעילויות המתקיימות בסופ"ש בטיילת העיר. לכן, הותרה החניה במקום אך ורק לרכבים בעלי תו נכה.

אולם לאחרונה התברר כי חניית הנכים הוסבה לרחבת ריקודים, כאשר מדי מוצ"ש נערכת במקום הרקדה המונית. נכים תושבי בת ים שניסו למצוא חניה גילו להפתעתם את הרקדנים מפזזים מולם ונותרו תקועים ברכבם. אחת מהן, תושבת בת ים, אמרה: "זה פשוט לצחוק לנו בפרצוף. במקום שהמתחם הזה יהיה מלא במכוניות המיועדות לאוכלוסיה המוגבלת בעיר, עושים בדיוק ההפך ורוקדים לנו מול הפרצוף. איפה הרגישות כאן?".

"אין בעיה שירקדו", אומרת אשת נכה הנתמך בקביים, תושב העיר, "'אנחנו מאוד שמחים שיש הרקדה ואנשים נהנים בזמן החופשי שלהם, אבל למה כאן? לא יכולים למצוא מקום אחר זה. חוסר רגישות. האמפי ריק מבני אדם, שירקדו שם, למה הם תופסים לנו את החניה, בעלי עם קביים נאלץ עכשיו לחפש חניה בטיילת במקום שזה יהיה פשוט עבורו. עשו כבר משהו טוב – חניה לנכים בלבד והפכו אותו בכל מוצ"ש למקום שבו אין כניסה לנכים. אני לא מבינה את ההתנהלות ועל סמך מה מקבלים החלטות בעיר הזו".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: ההרקדה מתקיימת במקום כבר 15 שנים ובימים אלו אנו בוחנים פתרונות חניה חלופיים.
בשנים האחרונות ביצעה עיריית בת ים עבודות הנגשה בחופיה, הכוללות תוספת של עשרות חניות נכים, שבילים מונגשים וכסאות גלגלים המותאמים לרחצה ואנו נמשיך לפעול להנגשת המרחב הציבורי למען כל תושבינו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. רוני בת-ים

    הנכים צודקים !!! כתושב ותיק העיר הזאת מתחת לכל ביקורת בשנים האחרונות. זה לא מתבטא רק בחניה ליד הים ,אלה בכל מקום בעיר הזאת!!!! במקום לעשות כמו בכל עיר נורמלית תו חניה לתושבי הרחוב, התתי רמה שיושבים בעירייה חושבים רק על התחת שלהם. העיר הזאת היום שייכת לרוסים, עבריינים, וזקנים.!!!!!!!!!!!!!!!!! העיר הזאת מטונפת ברמות על!!!!!!!!!!!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוקדים פעם בשבוע, 3 שעות בסך הכל
    מה עושים מזה עניין . המקום ימשיך לשמש רחבת ריקודים ואף אחד לא נפגע .
    חג שמח בלב ובנשמה

  3. רודף צדק 968

    ככה היחס לנכים, פשוט בושה, גם מרעיבים ומחלישים אותם ואת כוחם ויכולתם עם קצבת רעב וגם מנצלים אותם בכל הזדמנויות. למה הקורבנות תמיד חייבים להיות החלשים בחברה?

  4. שמוליק

    לא יפה,רקדו שם לפני שהיה חניה לנכים,כאחד שגר שם מי שמגיע לחנות הם מכוניות עם תג נכה,אבל הם עצמם בכלל לא נכים,אולי הסבתא או הסבא,סתם לעשות רעש מיותר,כתבה מגמתית ולא נכונה,לא יפה,זה פעם בשבוע במוצאי שבת רק כמה שעות,צריך גם לקטר נכון,ולא להגזים

  5. בת ימית

    זה שהמצב ככה כבר 15 שנה לא עושה את זה לבסדר – למה באמת לא רוקדים באמפי???? זה בדיוק 2 מטר משם ולא פוגע באף אחד

  6. משה מתניה

    הנכים צודקים בהחלט! אני כרוקד וותיק חושב שאפשר ורצוי מאוד להעביר ההרקדה לרחבה יותר נאותה…הרחבה הנוכחית גם עקומה"משופעת" לא נוחה…יוצא שאני רועה בשדות זרים, קחו למשל בהרצליה ההרקדה ברחבת הגלגיליות בגינה(פרק)שליד הקניון,גם שם זה לא במרכז העיר…יש כמה אפשרוית בעירנו 1.האמפיתאטרון 2.בגן העיר 3.רחבת הסיפריה העירונית ביוספטל…ולסיום…הייתי רוצה להיות גאה בעירי ודווקה שמערים אחרות יבואו אלינו! אשמח לתגובות..!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות