חולדה עכברוש
חולדה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בעיית החולדות: אלו הרחובות שיודברו בקרוב

מבצע החלילן מהמלין ממשיך כשמדבירי העירייה מדבירים את הביוב העירוני והשטחים הפתוחים אך מבהירים, "הגינות הפרטיות באחריות התושבים"

פורסם בתאריך: 5.9.18 15:41

מבצע 'החלילן מהמלין' מתרחב

עיריית בת ים ותאגיד המים ממשיכות את המבצע המשותף לחיסול מזיקים ומכרסמים באזורים נוספים בעיר

הרחבת הפיילוט מתקיימת לאחר הצלחת המבצע בצפון מערב העיר

רבות נכתב על תופעת המכרסמים והחולדות בבת ים, ותושבים רבים התלוננו בעבר בנושא. עיריית בת ים ותאגיד המים החלו במבצע "החלילן מהמלין" וכעת הן מרחיבות את הפיילוט שהחל לפני כשלושה חודשים,  אז יצאו שני הגופים במבצע נרחב להדברת מזיקים ומכרסמים במרחבים הציבוריים והפרטיים.



המבצע, שבוצע עד כה בצפון מערב העיר, הוכתר כהצלחה, ומורחב בימים אלה דרומה, לשכונות נוספות בעיר. במסגרת הרחבת הפיילוט ירוססו כל הביובים, הגינות והמרחבים הציבוריים וכן השטחים הפרטיים.

מבצע הריסוסים וההדברות יתבצע כעת בגזרה הבאה: מצפון – רח' ירושלים, מדרום – רח' יוספטל, ממזרח – שד' כצנלסון וממערב – דרך בן גוריון, ויכלול בין השאר את שיכון ותיקים, אזור גן הניצחון ואזור מרכז- מערב העיר.

מבצע החלילן מהמלין להדברת מזיקים וחולדות

מבצע החלילן מהמלין להדברת מזיקים וחולדות

מטרת מבצע ההדברה, אותו מוביל מוקד משו"ב 107,  היא לרכז כוחות באזורים בהם התקבלו דיווחים רבים במוקד ולבצע במקום הדברות על ידי מספר צוותים, על מנת שניתן יהיה לחסל את תופעת המזיקים והמכרסמים שנתגלו בו.

ריבוי מכרסמים ומזיקים היא תופעה שנגרמת בשנים האחרונות בעקבות עליה בכמות הבניה (תמ"א 38), העבודות לסלילת הרכבת הקלה וכן כתוצאה מהזנחה בבניינים פרטיים שבהם אין וועדי בתים ותחזוקה שוטפת.

באמצעות הרחבת הפיילוט שכולל הדברה מוגברת ובשילוב תאגיד המים, סבורים בעירייה כי יצליחו למגר את המכרסמים. יחד עם זאת יש צורך בשיתוף פעולה מצד התושבים, שנדרשים לנקוט בצעדים לסילוק המכרסמים מהשטחים הפרטיים, ובכלל זה: טיפול  ואחזקת הביובים הפרטיים בתוך השטחים הפרטייםניקוש עשביה וגיזום שיחים, טיפול במקורות מים עומדים, שטיפת המקלטים בבניינים, ושמירה על הניקיון בסביבת פחי האשפה.

לפרטים ולדיווח על מפגעים: מוקד משו"ב 107, 24 שעות ביממה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. החתולן מהמלין

    תשחררו שם מלא חתולים …. החתולים ישמינו והעכברושים יעלמו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את החולדה הכי גדולה לא השמידו..
    הור חולדאי ראש עיריית תל ביוב

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות