נותנת בראש: מתוכנית ראליטי לחיים באינסטגרם

"האמת היא שאני לא באמת נותנת פול פאוור על החשבון אינסטה שלי. זה דבר שפשוט קרה מעצמו": ספיר אהרון, אקס "המרוץ למיליון" וחיי הלילה המקומיים בפרויקט מובילי הרשת של "השקמה בת ים"

פורסם בתאריך: 11.9.18 12:34

אם אתם מזהים את ספיר אהרון מבת ים, זה אולי בזכות העובדה שהצעירה הבלונדינית הנמרצת השתתפה בעונה השלישית של "המרוץ למיליון" לפני כשנתיים, עם מי שהיה בן זוגה באותה העת. מאז עברה לא מעט גלגולים, שכללו השתלבות בחיי הלילה המקומיים והיום היא מדגמנת, מנהלת סוכנות דוגמניות ולתחזק חשבון באינסטגרם שכולל יותר מ-16 אלף עוקבים.



"האמת היא שהחשבון שלי תפס תאוצה רק בשנה האחרונה וכמות העוקבים עלתה פלאים", היא אומרת, "אבל אני לא רואה את עצמי ככוכבת רשת. השתתפתי בתוכנית הטלוויזיה המרוץ למיליון ופשוט התחילו לעקוב אחריי אנשים. עברתי שינוי תדמית ירדתי 12 קילו ואני חושבת שזה מה שמשך אנשים להסתכל לי בפרופיל ולעקוב אחרי השינוי שחל בי. יש לי קווים אדומים ואני לעולם לא אעלה תמונות שיפגעו בחבר שלי, לדוגמה, או תמונות חושפניות מדי או עם גברים אחרים".

מצד שני, החשבון אינסטגרם שלך פתוח.
"כן, נכון, אבל אני לא מקבלת תגובות מהבן זוג שלי שזה מפריע לו ותכל'ס גם אין ממש סיבה, כמו שאמרתי אני לא משתמשת בפלטפורמה הזו כדי להעלות דברים שיפגעו במישהו. אגב, לראיה אני לא מקבלת תגובות פוגעניות או לא נעימות ואני מניחה שזה בדיוק בגלל זה".

"בעיניי, כוכבת רשת היא מישהי שמשפיעה על דעת הקהל מישהי שיש לה יכולת למשוך אנשים לעקוב אחריה ובעצם להשפיע עליהם בדרכה שלה", היא מוסיפה, "למעשה להיות כוכבת רשת זאת אחריות גדולה, כי בסופו של יום זו מישהי משפיעה ואנשים ממש מתייחסים לדברים שהיא כותבת ולטיפים שהיא נותנת".

בטח מזהים אותך רחוב ולא רק בגלל הריאליטי. כבר פנו אלייך חברות מסחריות?
"אני משתנה כמעט בכל חודש ומשתדלת להראות שונה אז מאוד קשה לזהות אותי. אני כמו זיקית: מחליפה פנים בכל פעם. ברור שפונים אליי מחברות מפנקים אותי במתנות שוות ובהחלט ניתן לעשות מזה כסף, אבל אני פשוט יותר מתעסקת בתחום הניהול אנשים ובאחרונה קצת הזנחתי את החשבון שלי".

"האמת היא שאני לא באמת נותנת פול פאוור על החשבון אינסטה שלי. זה דבר שפשוט קרה מעצמו ובלי לשים לב החשבון שלי גדל, אבל הייתי רוצה מאוד שיהיה לי את הזמן הזה לעבוד עליו ואולי גם להתחיל לעשות תמונות מקצועיות יותר", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות