קטי פסיטאצי ואבי אריה. משלבים כוחות
קטי פיאסצקי-מורג ואבי אריה. משלבים כוחות

אבי אריה מאחד כוחות עם קטי פיאסצקי-מורג

אבי אריה וקטי פיאסצקי-מורג ממרצ יאחדו כוחות וירוצו תחת רשימה משותפת אחת, תחת דגל מרצ

פורסם בתאריך: 4.9.18 19:02

אבי אריה יצא בהודעה משותפת עם קטי פיאסצקי-מורג, המתמודדת לראשות העירייה על איחוד כוחות וריצה ברשימה משותפת תחת השם מרצ.

עו״ד אבי אריה פעיל חברתי ותיק ובולט בעיר בת ים, נשוי ואב לשתי בנות (7,11) עו״ד בהשכלתו, הוא ממובילי ההפגנות על שינוי תחנות עצירת הרכבת בבת ים, ואחד מתומכיה הבכירים של תוכנית האיחוד עם תל אביב.



פיאסצקי אמרה ל"השקמה בת ים": ״הצטרפותו של אבי מהווה תוספת כח משמעותית לסיעה. אבי ואני נפגשים במקומות רבים בחיים שלנו בעיר, אנחנו שותפים למאבקים עבור התושבים. אבי הוא דוגמה מצויינת לאיך תושבים צריכים להיות מעורבים יותר בעיר שבה הם גרים. אני שמחה שאבי ישב אתנו סביב שולחן המועצה ונפעל יחד לקידום נקיון הכפיים, השקיפות והחופש. היות, ועל פי המסמכים שפורסמו האיחוד עם העיר תל אביב חתום, אני מאמינה שיש צורך בכמה שיותר מקבלי החלטות שידאגו לתושבי העיר ולא לג׳ובים. אין לי ספק שעו״ד אריה הוא המתאים ביותר לעמוד בראש צוות המו״מ מול משרדי הממשלה.

 

עו״ד אבי אריה הגיב ואמר: ״את קטי אני מכיר מקרוב מישיבות המועצה. קטי היא חברת מועצה לוחמת, ומהבודדות שמגיעות למועצה בשביל לייצג את הציבור ולא את הפוליטיקה הקטנה. לקטי ולי תפיסת עולם משותפת שמאמינה בשיתוף הציבור ואמירת האמת גם אם היא לפעמים כואבת ולא נעים לשמוע אותה. אין לי ספק שהחיבור בינינו יביא את העיר למקום טוב יותר״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות