צילום: גיא כהן
צילום: גיא כהן

למרות המחאות: אירוע הגאווה הראשון בבת ים יוצא לדרך

אחרי שנדחה, לטענת המבקרים עקב היענות רבה, אירוע הגאווה בבת ים יתקיים ברביעי הקרוב, "אין צורך לפחד מהשונה. האירוע יהיה יפה ומכובד"

פורסם בתאריך: 26.8.18 10:05

בתחילת החודש הודיע ארגון "הגל הגאה" כי בכוונתו לערוך אירוע ראשון לקהילה הלהט"בית בבת ים, המתכונת המקורית הייתה שיח פתוח מקבל בגינה ציבורית בעיר, אלא שאז גילו המארגנים את ההיענות הרבה לאירוע, והחליטו ליזום אירוע גדול יותר במועד אחר. בדף הפייסבוק של הארגון נכתב, "האירוע הקטן והמצומצם הועבר לטובת מקום שיוכל להכיל את כולנו ולאפשר שיח רחב יותר".



עד היום לא היה אירוע גאווה בבת ים, ונראה כי למרות הקרבה הפיזית לת"א, יש מרחק גדול . לאחר הכרזת האירוע עלו קולות מבקרים, ובגל הגאה מבהירים כי לא מדובר במצעד המפורסם, אלה במפגש למטרת שיח ודיון.

"בסופו של דבר מדובר בניצחון, גם אם קטן, לקהילה הגאה ששמחה על הענות הרבה ומפנה את האירוע לכלל הציבור", כך אמר עידן דקל (30) עו"ד במקצועו ואחד ממארגני האירוע, שאף שלח מסר מפוייס למבקרים, "החלטנו לפתוח את האירוע לכל הקהילה הבת ימית. המטרה שלנו היא לא מלחמה, אלא להפיג את הבורות בקשר לקהילה הלהט"בית", אומר דקל, "אין צורך לפחד מהשונה. האירוע יהיה יפה ומכובד, חשוב לנו שיכירו את הלהט"בים הבת ימים".

האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב (29 באוגוסט) ויחל בשעה 18:00 במתחם סאן סט בת ים, בכתובת בן גוריון 136, כשהאירוע יהיה בגלידריית "לה גופרה" כחלק משיתוף פעולה עם "הגל הגאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. קרן

    כל הכבוד לראש העיר שנותן לקהילה הגאה מקום ️‍️‍️‍
    אני לגמרי אצביע עבורך בבחירות הקרובות ♥️

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא צריך להביא טומאה לעיר בת ים , יש לבטל את האירוע

  3. שימי שלומיבץ

    כבר מאיסתם את עצמכם על הציבור עם אינסוף הפסטיבלים שאתם עושים, בישראל איו שום בעיה לגבי הבחירות שאדם עושה עם מי לנהל מערכת יחסים כול אדם יכול לבחור עם איזה אדם לנהל מערכת יחסים, זה אתם יוצרים מצג שווא כאילו יש בעיה תמידית בתחום וזה בשביל להצדיק את המשך קיום העמותות שלכם וקבלת משכורות כי הכרה שאין בעיה תביא להפסקת כסף לעמותות שלכם ולהפסקת תשלום המשכורות שאתם מקבלים.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות