מרכז העיר בת ים

העירייה מודיעה – מצחצחים את העיר לקראת החגים

לקראת חגי תשרי הכריזו בעירייה על שורה של פעולות נקיון, הדברה ברחבי העיר ואכיפה של גורמים מזהמים

פורסם בתאריך: 20.8.18 13:44

לקראת חגי תשרי, נערכת עיריית בת ים למבצע רחב היקף של ניקיון ושיפור חזות העיר. במסגרת ההיערכות המיוחדת שמובילים האגף לשיפור פני העיר ואגף התברואה, יתבצע ניקוי מגרשים וחורשות, ניקיון הגינות הציבוריות, מבצע חרמשים בכלל העיר למשך שבועיים לפחות, פינוי גזם וגרוטאות וניקוי מדרכות וכבישים בצוותים מתוגברים. זאת בצוותים והמשמרות מתוגברות של האגף לשיפור פני העיר, אגף התברואה  והחברות הקבלניות.



בעירייה מודיעים כי צוותי מחלקת התברואה תוגברו לצורך מבצע הניקיון  על ידי מחלקת המשק בציוד מכני הנדסי כבד ופעולות ריסוס והדבר נגד מכרסמים וזוחלים יבוצעו ברחבי העיר.

עוד מודיעים ממחלקת התברואה כי התושבים מתבקשים להקפיד על ניקיון העיר ולפנות את האשפה לפחי אשפה בלבד. כל האשפתונים בעיר ירוקנו לקראת החגים, המעברים והשבילים ינוקו. קבלני המיחזור הפועלים בעיר ידאגו עד ערב החג לרוקן את מיכלי הבקבוקים, הנייר והקרטון.

אך לא רק נקיונות יבוצעו, אלא גם אכיפה  באמצעות הפיקוח העירוני לקראת החג תוך שימת דגש על לכלוך ברשות הרבים, הוצאת גזם וגרוטאות שלא בימי הפינוי, וכן אכיפה כנגד בעלי כלבים המלכלכים ברשות הרבים. כל החברות הפועלות בעיר בנושאי בנייה ופיתוח, נתבקשו שלא להשאיר ציוד כבד בצידי הדרכים.

לתשומת לב, בין התאריכים 5 בסטפמבר ועד 2 באוקטובר יחול איסור על השלכת פסולת במרחב הציבורי מכל סוג: לרבות גזם, גרוטאות, ריהוט ישן מכשירי חשמל וכדומה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלון

    חחחחח הצחקתם אותי. אכיפה נגד בעלי כלבים. ושוב חחחחחחחח. השביל בין אברבנאל למעפילים כבר מזמן הפך להיות משתנה ומחראה לכלבים. כל מי שעובר בשביל נחנק מהריח ומותקף בזבובים. והפקחים? כנראה שנוח להם יותר לחלק דוחות לרכבים ולא להתעמת עם התושבים בעלי הכלבים. בשנתיים האחרונות לא ראיתי אפילו פקח אחד פה. וגם כשגרו פה 2 פקחים (כן גרו איתי באותו בנין) הם אף פעם לא התעמתו עם בעלי הכלבים. כל פעם כשאני מכין אוכל אני סוגר את הבית כדי לא להשתתף בארוחה עם 20 זבובים מהסוג של הבטן הירוקה שיושבים כל הזמן על חרא. מנקים את העיר? טוב מה חדש לקראת בחירות?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות