יפה בן דויד מזכל"ית הסתדרות המורים (צילום: מורן בן זכאי)
יפה בן דויד מזכל"ית הסתדרות המורים (צילום: מורן בן זכאי)

מזכ"לית הסתדרות המורים: "נשים סוף להתערבות ההורים בבתי הספר"

יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים נאמה הבוקר בועידת החינוך של ערי ישראל בבת ים והבהירה כי היא מתנגדת להצבת מצלמות בגני ילדים, וציינה, "אני רואה אנשי מקצוע בורחים מהתחום בגלל התערבות ההורים"

פורסם בתאריך: 19.8.18 10:24

יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים נאמה הבוקר בועידת החינוך של ערי ישראל בבת ים ואמרה, "אחת המטרות של הסתדרות המורים היא לייצר שיח משותף בין עובדי ההוראה לבין מקבלי ההחלטות. השיח יכול להוביל לשינויים משמעותיים ברמה המקומית והארצית. החלטתי שהסתדרות המורים לא תישאר רק בת"א אלא תהיה בכל מקום. נפגשתי עם עובדי ההוראה ואני ממשיכה להיפגש עימם על מנת להבין מה הם צריכים כדי להצליח".


בן דויד התייחס לנושא המורים המחליפים ואמרה, "אנחנו מטפלים בשורה של נושאים מורכבים. הצלחנו לפתור חלק אבל יש עוד עבודה. אחת הדרישות והבעיות שאנו נתקלים בהן הם ממלאי המקום. אילצנו את משרד החינוך להוציא מכרז, שש חברות ניגשו למכרז ובקרוב יוקם קאדר של ממלאי מקום, כך שמשרד החינוך יקח אחריות על הנושא, במקום בתי הספר עצמם"
עוד התייחסה בן דויד להצבת המצלמות בגני הילדים ואמרה, "הסתדרות המורים מתנגדת להצבת מצלמות ותמשיך להתנגד. יזמנו הצעת חוק ובעלות פעוטונים ללא יוכלו להציג את עצמן כגננות. מעונות יום ומעונים לא יורשו להיקרא גני ילדים, מצלמות לא יפתרו שום בעיה. נמשיך להתעקש ולשמור על זכויות הגננות".

בן דויד גם אמרה דברים נחרצים על התערבות ההורים בבתי הספר, "מעורבות והתערבות הורים זהו נושא קריטי לכל מערכת החינוך. אני רואה מדי שבוע מקרים נעשו מזעזעים של התערבות דורסנית של הורים שמנסים לנהל בתי ספר ואנשים טובים נוטשים את המערכת. אני מבטיחה שהסתדרות המורים תשים לזה סוף.  שיפור מעמד המורה והגננת זוהי לא רק כותרת. נדרשים כאן צעדים אמיצים ומאבקים רבים. מסתבר שיש מקצוע אחד שאי אפשר להחליף בו את האנשים וזהו מקצוע ההוראה. הערך המוסף הוא הלב והנשמה של אותם האנשים שעוסקים במקצוע ההוראה".

עוד באותו נושא:
יוסי בכר: "לכל ילד בבת ים יש חלום לאקזיט, התפקיד שלנו להעניק את החינוך הטוב ביותר"

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות