ועידת ערי ישראל לחינוך מגיעה לבת ים
ועידת ערי ישראל לחינוך מגיעה לבת ים

נפתחה ועידת החינוך של ערי ישראל בבת ים

הועידה בבת ים, אחת מתוך 11 ועידות המתקיימות בכל רחבי ישראל, תעלה על סדר היום את הנושאים הבוערים בתחום החינוך ותארח בפאנלים אנשי מפתח מעולם החינוך המקומי

פורסם בתאריך: 19.8.18 08:52

הבוקר, הגיעה לבת ים, ועידת החינוך של ערי ישראל. מדובר ב-11 ועידות שונות המתקיימות מצפון ועד דרום בכל רחבי ישראל ביוזמת רשת שוקן, בה עיתוני השקמה בחולון, בת ים וראשון לציון.

הכנס נערך באשכול פיס בת ים בהנחייתה של מירב בטיטו, עיתונאית, מגישת רדיו וטלוויזיה. יוסי בכר ראש עיריית בת ים ישא את דברי הפתיחה, לאחר מכן ישאו דברים יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים וברכה ברייר, מפקחת העיר בת ים מטעם משרד החינוך ומשה בהגאון, דובר מפעל הפיס.

ראש העיר וסגניו בועידת החינוך של ערי ישראל בבת ים (צילום: מורן בן זכאי)

בפאנל לאחר מכן תשוחח מירב בטיטו עם אסתר פירון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך. הכנס ימשיך עם דיון חשוב על מעורבות הורים ואיך היא משפיעה על מערכת החינוך בהשתתפות ורד דנינו, יו"ר ועד ההורים המקומי, עליזה אפרים מנהלת אורט מילטון וענת טוראל-דדון יו"ר סניף בת ים בהסתדרות המורים.

לאחר מכן הכנס ימשיך עם הנושא הבוער בישראל בחודשים האחרונים – חינוך בגני ילדים, בקרה ופיקוח, בהשתתפות זיו חורב סמנ"כלית חינוך ורווחה, אסנת אדרי יו"ר ועד הגננות בבת ים, והילה קטן-ססי, האחראית על גני הילדים מטעם ועד ההורים.

עוד באותו נושא:
יו"ר הסתדרות המורים בבת ים: "מעמד המורים נמצא בשפל"

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות