גל באוך, מאמין שאימונים צריכים להיות כיף
גל באוך, מאמין שאימונים צריכים להיות כיף

מאמן הכושר גל באוך: הדרך לאושר היא לבלות בלילה ולהתאמן בבוקר

מאמן הכושר גל באוך מסביר איך הוא מצליח גם לאכול ג'אנקפוד ולתחזק את הקוביות וגם נותן לכם טיפים

פורסם בתאריך: 17.8.18 07:04

גל באוך מאמן הכושר הפוטוגני שכוכבי המרוץ למיליון לא הולכים להשקה בלי להזיע אצלו, כמעט ויתר על הספורט והלך ללמוד משפטים בעקבות פציעה. באוך שגדל ולמד בבת ים, שיחק כדורגל במכבי יפו, וכשפציעת גב קטעה את קריירת הכדורגל שבעקבותיה עבר שני ניתוחי גב שהשביתו אותו לתקופה של שנה, מה שהוליד אצלו את הזמן הרב לחשוב על עתידו.



 

באוך מספר על הדרך שעבר, ועל האופן בו זיהה את הפוטנציאל של הרשתות החברתיות, "החלטתי ללמוד תזונה, וגם להרשם לקורס מדריכי כושר, סתם כי הנושא קרוב אלי וחשבתי לעשות קצת כסף מהצד", הוא מספר, "התחלתי לאמן ופשוט התאהבתי במקצוע. תחושת הסיפוק שאתה נותן לאדם שמרוצה מהשירות שרק אתה יכול לספק לו".

באוך מספר על הרשתות החברתיות שדרכן פרץ, "התחלתי להבין איך פייסבוק עובדת, מה פופולרי ומה לא והתחלתי לשווק את עצמי דרכה, להפתעתי זה הצליח והתחלתי לפרוח במימד הווירטואלי. התחלתי ליהנות ולפתח את עצמי עסקית תוך כדי הבנה של הרשתות החברתיות".

בין המתאמנים של באוך ניתן למצוא את כוכבי מרוץ למיליון – עדי כרמלי, אז זיוי, ירדן ויזל, בר זומר, אמיר פחר ועוד. באוך הוא לא מאמן כושר טיפוסי, וכך גם המתאמנים שלו, "במרוצת החודשים פתחתי סטודיו והבנתי שקהל היעד שלי הוא בעיקר אנשים שאוהבים ליהנות ואוהבים לחיות. אנשים שאוהבים להתאמן, אבל גם לצאת לבלות ולהנות בלילה".

עם עדי כרמל מהמרוץ למליון, את רוצה לאכול פיצה תאכלי

עם עדי כרמל מהמרוץ למליון, את רוצה לאכול פיצה תאכלי

באוך לא מאמין באיסורים, וחושב שאין שום סתירה בין כוס יין בלילה לאימון בבוקר, או איך שהוא מגדיר את זה, "שניהם מרכיבים של אושר ושמחה, האחד במימד הפיזי והשני הנפשי. המתאמנים באים כדי לשפר את איכות החיים שלהם ולהרגיש טוב יותר, מה שאנשים לא יודעים זה שיש עבודה על הפן הנפשי לא פחות מהפיזי".

באוך עונה על השאלות המעניינות ביותר, האם הוא אוכל ג'אנק פוד, ואיך מתחזיקים את הקוביות בבטן, וזורק לנו גם כמה טיפים. "אני אוכל ג׳אנק פוד ונהנה מאוכל מאוד, ועם זאת מצליח לשמור על בריאות תקינה ומראה שאני מרוצה ממנו. הכל במתינות ובמידה כמובן. קוביות מתחזקים עם תזונה נכונה ואימונים חכמים ונכונים, ולא יתר על המידה. הכל במידה ועם חיוך, ברגע שנמאס? לא בכוח".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות