אגם בוחבוט (צילום: יח"צ)
אגם בוחבוט (צילום: יח"צ)

צפו: אגם בוחבוט בשיר מיוחד למען עמותת מחייכים אל החיים

העמותה הבת ימית שמטרתה לשלב ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה, הזמינה את אגם בוחבוט להקליט עימם שיר להפצת הבשורה

פורסם בתאריך: 13.8.18 15:16

עמותת "מחייכים אל החיים" הבת ימית, שפועלת למען שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה, הזמינה את אגם בוחבוט להקלטת שיר משותף, והזמרת הצעירה נעתנה בחיוב.



עמותת מחייכים אל החיים נוסדה לפני כשנתיים וחצי, כיוזמה של טל אסייג, אמא לילדה עם צרכים מיוחדים. המטרה – לחבר בין משפחות וליצור מפגשים קבועים בקהילה. כיום העמותה מונה קרוב ל-500 משפחות שנפגשות פעמיים בחודש, כאשר אחת הפגישות מוקדשת רק להורים, והשנייה לכל המשפחה.

אסייג מספרת על הצורך בעמותה, "לצערי אין בבת ים, ובאזור כולו פעילויות לילדים עם צרכים מיוחדים. הם חוזרים הבית בהסעות אחה"צ וכך יוצא שאין לנו כל אינטראקציה עם הורים אחרים. היינו מאוד בודדים ומכאן הגיעה היוזמה. יש מעל 400 משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בבת-ים, ועכשיו יש להם מענה לפנאי".

טל אסייג עם בעלה וראש העיר יוסי בכר, "מקפיד להגיע לכל מפגש שלנו"

טל אסייג עם בעלה וראש העיר יוסי בכר, "מקפיד להגיע לכל מפגש שלנו"

הפעילויות של העמותה מגוונות מאוד, החודש עברו ההורים קורס עזרה ראשונה, ובהמשך החודש יהיה יום כיף בבריכה שכולל גם שחייה לילית. כדי להגיע לקהלים רחבים יותר, יזמה אסייג שיתוף פעולה עם הזמרת אגם בוחבוט, שנענתה למשימה ועשתה זאת בהתנדבות מלאה, "אנחנו רוצים שישמעו עלינו עוד משפחות וידעו שאנחנו קיימים. מטרת השיר היא להגיע לכולם, ולהזמין מתנדבים, תורמים ומשפחות שרוצות להצטרף ולא ידעו שיש עמותה כזאת".

את השיר כתבה בהתנדבות ד"ר עינת הולנדר שברזומה שלה שירים לאייל גולן, עומר אדם, שלומי שבת ועוד. אסייג מספרת כי כל השיר בוצע בהתנדבות, מהלחן, לאולפן ההקלטות, ועד כמובן לזמרת ולכותבת, ואף מפרגנת גם לראש העיר כשהיא אומרת שהוא לא מפספס אף מפגש של העמותה, וכמו כן, העמותה מקבלת גם סיוע מהעירייה.

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות