דרישה לתשלום חוב הארנונה, כמעט 18,000 שקלים
דרישה לתשלום חוב הארנונה, כמעט 18,000 שקלים

לא גרים בדירה 14 שנה וגילו חוב ארנונה של 18,000 שקלים

איך צמח חוב של מאות שקלים להוראה לשלם 18,000 שקלים לעיריית בת ים? העירייה: העניין הועבר לבדיקה

פורסם בתאריך: 31.7.18 09:23

יום אחד לאחר 14 שנה אתם ניגשים לתיבת הדואר שלכם, ומגלים מכתב מהעירייה ובו דרישת תשלום של חוב ארנונה חדש על סך 18,000 שקלים, לא פחות, שהצטבר כאמור מתחילת שנת 2003 ללא ידיעתכם.


זה מה שקרה לחלי וטירן מנדלביץ' תושבי בת ים שגילו להפתעת כי העירייה דורשתם מהם לטענתם, סכום של כמעט 18,000 שקלים.  "קיבלנו את מכתב הגבייה לכתובת של ההורים שלי ברחוב הלפר שמתייחס לכתובת שבה גרנו לפני 14 שנה ברחוב ההגנה וכאמור אנחנו לא מתגוררים שם יותר", טוענת מנדלביץ', "פנינו במהרה לעיריית בת ים ושם הסבירו לנו כי החוב המקורי עומד על 748 שקלים בלבד ובשל ריביות והפרשי הצמדה החוב גדל לממדים עצומים בשל אי התייחסות למכתבים שנשלחו", היא הדגישה, "בעירייה לא נתנו לנו הסברים לאיזה כתובות הם נשלחו כל השנים האלו כי הם בעצמם לא יודעים. אנחנו מגיעים אחת לחצי שנה לעשות הסדר תשלומים ועד עכשיו אף אחד לא דיבר איתנו על החוב הזה".

בתוך כך, לפי דבריה של חלי היא ובעלה התבקשו להמציא אישורים משנת 2003 שהם אכן שילמו את הארנונה, דבר לא סביר מבחינת הזמן הארוך שעבר מאז. "אין להם אישורים או תיעוד לכך, אז שלנו יהיה דבר כזה? זה קרה לפני 14 שנה הם חושבים שאנחנו מחזיקים כל כך הרבה אחורה מסמכים? שיראו לי כי לא שילמתי, אני מוכנה גם לשלם את הסכום המקורי של החוב לכאורה על סך 748 שקלים וגם שלחתי מכתב בנושא לעירייה שלא נענה למרות שקיבלתי אישור שהוא הגיע לנמען, אבל אין תגובה והחוב עומד על כנו ועוד איימו עלינו שיעקלו לנו חשבונות ויביאו לנו מעקלים לכתובת החדשה שבה אנו גרים כעת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוזר רק אחרי 14 שנה גילו איפה ההורים גרים? אחרי 5 שנים לא יכלו לשלוח לשם מכתב?
    או אפילו להפעיל הוצאה לפועל אחרי 5 שנים ואז היו מאתרים אותם מהר וגומרים את זה ב2000₪
    עירייה חרא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות